PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie - ile dni?

  • 1. Data: 2003-02-28 08:45:14
    Temat: Wypowiedzenie - ile dni?
    Od: "Dawid" <b...@o...pl>

    Witam,
    Chce sie zwolnic z pracy bo dostalem inna. Zostalem zatrudniony w lipcu
    2002, wiec jest to moj pierwszy rok pracy. Chce sie dowiedziec ile dni mam
    wypowiedzenia, tzn ile dni po zlozeniu wypowiedzenia bede jeszcze musial
    pracowac w tej firmie?

    Dziekuje
    Dawid

  • 2. Data: 2003-02-28 08:54:28
    Temat: Re: Wypowiedzenie - ile dni?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Dawid" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzenia, tzn ile dni po zlozeniu wypowiedzenia bede jeszcze musial

    jezeli zlozysz wypowiedzenie to obowiazuje Cie
    miesiaczny okres,

    jednak za porozumieniem stron mozecie z pracodawca
    rozwiazac umowe nawet tego samego dnia.

  • 3. Data: 2003-02-28 09:15:58
    Od: "Dawid" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jezeli zlozysz wypowiedzenie to obowiazuje Cie
    > miesiaczny okres,
    >
    > jednak za porozumieniem stron mozecie z pracodawca

    Dziekuje za informacje

  • 4. Data: 2003-02-28 09:21:29
    Od: w...@d...com.pl (Wojciech Janczara)

    Cześć,

    Taka mała uwaga, jak zrobisz to dzisiaj to proacujesz do końca marca, a jak
    w poniedziałek to do końca kwietnia.
    (Chyba).

    Best Regards
    or/lub
    Pozdrawiam Wojtek

  • 5. Data: 2003-02-28 09:51:40
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Janczara" <w...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:032701c2df0b$280de9f0$2800a8c0@JanczaraNTB...
    > Taka mała uwaga, jak zrobisz to dzisiaj to proacujesz do końca marca, a
    jak
    > w poniedziałek to do końca kwietnia.

    ?
    nie musi byc to ostatni dzien miesiaca - jak zasugerowales,
    moze byc to ostatni dzien tygodnia.

  • 6. Data: 2003-02-28 09:53:43
    Od: w...@d...com.pl (Wojciech Janczara)

    Cześć,

    > jak
    >
    > ?
    > nie musi byc to ostatni dzien miesiaca - jak zasugerowales,
    > moze byc to ostatni dzien tygodnia.

    Czy okres wypowiedzenia liczy się od pierwszego dnia miesiąca czy tygodnia?
    Kiedyś było miesiąca.

    Best Regards
    or/lub
    Pozdrawiam Wojtek

  • 7. Data: 2003-02-28 10:27:57
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Czy okres wypowiedzenia liczy się od pierwszego dnia miesiąca czy
    tygodnia?
    > Kiedyś było miesiąca.

    miesiąca

  • 8. Data: 2003-02-28 10:32:21
    Od: "Dawid" <b...@o...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tygodnia?
    > >
    > miesiąca

    Czyli dajac wypowiedzenie szefostwu w poniedzialek to haruje przez caly
    marzec i kwiecien.. paranoja.

  • 9. Data: 2003-02-28 10:46:19
    Od: w...@d...com.pl (Wojciech Janczara)

    Cześć,

    > jak
    >
    > ?
    > nie musi byc to ostatni dzien miesiaca - jak zasugerowales,
    > moze byc to ostatni dzien tygodnia.

    Może to być dowolny dzień, ale okres wypowiedzenia startuje od 1 następnego
    miesiąca, na co chciałem zwrócić uwagę.

    Best Regards
    or/lub
    Pozdrawiam Wojtek

  • 10. Data: 2003-02-28 10:52:04
    Od: "Dawid" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Janczara" <w...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:040901c2df17$044cd060$2800a8c0@JanczaraNTB...
    > Cześć,

    > Może to być dowolny dzień, ale okres wypowiedzenia startuje od 1
    następnego
    > miesiąca, na co chciałem zwrócić uwagę.
    >

    > Best Regards
    > or/lub