PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny? › Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny?
  • Data: 2005-07-04 09:44:20
    Temat: Re: Na rozstaju dróg stoi królewicz....kolejny test psychologiczny?
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj na rozmowie kwalifikacyjnej na końcu dostałem takie zadanie:
    > Dokończ historyjkę ....blaabla ( o królewiczu)
    >
    > Powoli mnie to zaczyna rozbrajać....  Pytano mnie o studia, szkołę średnią,
    > podstawową, przedszkole... :-O   i na końcu ta historyjka....
    >
    > po co? po co ? po co?

    Wg mnie jest to jeden z przejawow magicznego myslenia w dzisiejszym biznesie.
    Jesli w trakcie rekrutacji nie spotkales sie z osoba kompetentna na
    kierowniczym stanowisku, to trzy razy sie zastanow zanim przyjmiesz oferte
    pracy. Chyba, ze kreci Cie ten rodzaj adrenaliny zwiazany z praca w przypadkowo
    dobranym zespolem w firmie, ktora wlasciwie nie za bardzo wie kogo do pracy
    szuka.

    A.