PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 31. Data: 2004-07-05 12:19:16
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [CUT ALL BO DYRDYMALY]

    Sie miotasz czlowieku. Troche szacunku dla samego siebie :))
    I wsadzaj mnie gdzie tylko chcesz (jesli chcesz w ramki to ci podesle fotke)

    Pa
    Bez odbioru

    Tomek

  • 32. Data: 2004-07-05 12:25:47
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 13:31:26 +0200, chinol <p...@o...pl> napisał:

    > Pierwsze z brzegu ogloszenie (najmlodsze na dzis)

    tu masz lepsze

    ---- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej ----
    Od: "Maciej Markowski" <m...@g...skasuj-to.pl>
    Grupa dyskusyjna: pl.praca.oferowana
    Temat: Osoba do pracy biurowej w internecie [praca zdalna]
    Data: Tue, 18 May 2004 19:26:02 +0200 (CEST)
    Odnośnik: news://<c8dg70$ab9$1@inews.gazeta.pl>

    Firma MediaAmbasador.com.pl poszukuje osoby do prostych prac internetowych.

    Do obowiazkow nalezaloby rozsylanie emaili do uzytkownikow serwisow
    internetowych, szukanie ogloszen na internecie, uzupelnianie bazy danych
    klientow, uzupelnianie tresci stron internetowych.

    Wymagane:
    * Dobra znajomosc obslugi internetu
    * Znajomosc angielskiego na poziomie dobrego rozumienia tresci
    * Posiadanie wlasnego komputera z dostepem do internetu

    Praca na zlecenie, platna na godziny, wykonywana z domu.

  • 33. Data: 2004-07-05 12:26:18
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > tu masz lepsze ogloszenie
    > praca zdalna i firna "zdalna"

    [CUT]

    Dokladnie.
    Ale drogi kolego, lepiej nie mow o tym glosno :)) Bo modertorzy pomysla, ze
    my mamy zal o to ze pojawiaja sie ogloszenia niezgodne z FAQ i za tydzien
    bedzie po jednym nowym ogloszeniu dziennie :))))))) (Bo 99.9999% nie spelnia
    wymogow)
    A jednak ida takie posty, co nie maja tego co (wg FAQ) MUSI byc - czyzby
    MATACTWO ??

    Tomek (wyciagajacy pohopne wnioski)

  • 34. Data: 2004-07-05 12:27:57
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 14:00:36 +0200, chinol <p...@o...pl> napisał:

    > I wlasnie o to mi chodzi. Interpretacja chybiona - jak najbardziej. Ale
    > nie
    > jest ona BLEDNA, co wprost oznacza, ze ogloszenie to mozna wywalic w
    > kosz.
    > Zgodzisz sie ze mna ??
    >
    > Tomek

    tu masz lepsze ogloszenie
    praca zdalna i firna "zdalna"

    ---- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej ----

  • 35. Data: 2004-07-05 12:30:55
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Krzysztofsf] - 2004-07-05 14:27:

    > tu masz lepsze ogloszenie
    > praca zdalna i firna "zdalna"

    A co ma do rzeczy "zdalność". Ogłoszenie jest prawidłowe.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 36. Data: 2004-07-05 12:33:12
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    w.e.c. trade & consulting wrote:

    > Wg naszego rozeznania wszystkie pkt FAQ zostaly wypelnione. Umieszczenie
    > ogloszenia o poszukiwanie pracownika zaczyna byc trudniejsze niz
    > wypelnienie wniosku o dotacje z UE. Nasze spoleczenstwo jest pelne
    > absurdów. Grupa p.p.o jest jednym z nich

    Proponuję dać ogłoszenia w Gratce, GW czy jeszcze w którejś z łódzkich gazet
    - w końcu to śmieszne koszty a przynajmniej oferta trafi do większej grupy
    zainteresowanych. I nie będzie Pan musiał wiedzieć co to jest charset,
    iso8859-2, czemu OE nie jest "trendy" i jak go patchować itp. itd. Nie
    warto tracić czasu na dyskusje z informatykami bo to beton porównywalny z
    PZPR.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2004-07-05 13:39:55
    Od: "JarekW" <j...@p...gazeta.pl>

    > Cieszę się, że zdążyłeś się w międzyczasie zaznajomić z zawartością FAQ.

    no wlasnie, ja musialem drazyc problem, bo 'sekretariat' polegl
    i nie rozumiem czemu wyslanie ogloszenia musi byc takie skomplikowane dla
    zwyklego uzytkownika internetu.

    > I znów - Ci niedobrzy moderatorzy pewnie Cię nie lubią, a Tobie tak bardzo
    > zależy na ogłoszeniu, że nie robisz w tym kierunku nic.
    :-()

    > Powtórzę. Czy do restauracji wchodzisz w porwanym ubraniu, brudnych
    butach,
    > plując na podłogę? Mam nadzieję, że w końcu zrozumiesz (Ty i inni Tobie
    > podobni), że w Usenecie obowiązują pewne reguły i zasady. Jeśli komuś się
    > one nie podobają - nie korzysta.

    stonuj troche emocje.
    Te swiete zasady usenetu to zestaw 'jakichstam' technicznych cech, ktore w
    moim i nie tylko przypadku lamane sa nieswiadomie. Sprobuj zrozumiec moja
    irytacje.

    > nikt nie będzie za Ciebie się starał i poświęcał czasu, abyś
    > to Ty mógł znaleźć pracownika

    przypomnij mi prosze, po co ta grupa?

    > Rotfl. Ileśtam godzin pracy? Raczysz żartować. Czekam aż napiszesz, że w
    > związku z ogłoszeniem, które się nie okazało - poniosłeś jakieś koszta.

    no jasne, ze ponioslem, bo ktos sie tym zajmowal, a firma mu za to placi,
    ale nie kontynuuj tego watku, prosze

    > Może następnym razem zanim będziesz kłamał (zarzuciłeś moderatorom
    > nieodpowiadanie na maile, podczas gdy żadnych maili do moderatorów nie
    > wysyłałeś) - przemyśl sprawę jeszcze raz.

    juz przemyslalem, skonczmy ta dyskusje, to nie ma sensu.
    my naprawde nie musimy korzystac z p.p.o
    a wy mozecie trwac w samozadowoleniu

  • 38. Data: 2004-07-05 14:01:06
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > juz przemyslalem, skonczmy ta dyskusje, to nie ma sensu.
    > my naprawde nie musimy korzystac z p.p.o
    > a wy mozecie trwac w samozadowoleniu

    Olej goscia i tyle. Duzo ludzi czeka na ogloszenia i duzo ludzi czyta
    ogloszenia stale i niezmiennie. A moderatorzy jak pory roku - zmienia sie
    predzej czy pozniej (pewnie na jeszcze bardziej zakochanych w swoim dziele i
    sukcesie zyciowym).
    Jak ogloszenia masz to wysylaj. A jak wysylasz, a nie ukazuja sie na p.p.o.
    to wysylaj na tutaj. Maciuszko straszy abusami ale on sam najlepiej wie, za
    co daje sie abuse a za co sie tylko straszy, wiec bez krepacji.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 39. Data: 2004-07-05 15:43:01
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    (....ciach....)
    > Uwazam jednak ze sposob traktowania firm - tworzacych miejsca pracy - jest
    > skandaliczny zwlaszcze w swietle narzekan na wysokie bezrobocie oraz
    ogolne
    > wishful thinking pracownikow.

    Jak już zauważył Tomasz Brzeziński, lista pl.praca.oferowana" nie jest
    serwisem komercyjnym lecz moderują ją wolontariusze nie pobierający za to
    wynagrodzenia, więc nie można do nich całkowicie przekłądać wymagań
    dotyczących jakości obsługi kientów takich jak w firmach komercyjnych.
    Zresztą, jak jakiś czas temu umieszczałem na p.p.o ogłoszenia, to
    dostaławałem zwrotnego maila z informacją co jest nie tak - i tak miałem
    kłopoty z ustawieniem kodowania ale to już problem współpracy OE z serwerem
    grup dyskusyjnych.
    Niestety nie rozumiem jaki związek działanie p.p.o ma z oczekiwaniami
    pracowników - chyba, że wylał pan wszystkie swoje żale dotyczące procesu
    rekrutacji. W takim razie, ja też pozwolę sobie na nieco złośliwości.
    Zapewne
    oferowaliście "pracę w młodym dynamicznym zespole" i poszukiwali ludzi do 25
    roku życia? Osobiście radziłbym poszukać w przedziale >30, ludzie są
    bardziej doświadczeni i realistyczni (przynajmniej większość)

    >Proponuje zatem
    > aby wszyscy pracodawcy zostali oblozeni dodatkowo podatkiem w wysokosci
    > 100% pensji pracownika za kazdego nowozatrudnionego.

    A co to ma do tematu dyskusji?

    > Pieniadze te moglyby
    > byc przekazywane na nierobów, dzieciorobow, leni i innych ktorzy
    zapomnieli
    > ze mamy kapitalizm

    Mam 2 dzieci - załapałem się na tytuł dziecioroba? Jeżeli tak to uprzejmnie
    informuję,
    że razem z żoną na ciężko i uczciwie na utrzymanie tego luksusu pracujemy, i
    nawet dajemy pracę - zatrudniamy (nie na czarno) opiekunkę, że nie wspomnę
    już o skromnym udziale w nakcaniu koniunktury producentom zabawek,
    książeczek, ubranek itp. I co, pana zdaniem nie rozumiem kapitalizmu?
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2004-07-05 18:15:48
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamuj.com> napisał w wiadomości
    > w.e.c. trade & consulting wrote:
    >
    > Nie
    > warto tracić czasu na dyskusje z informatykami bo to beton porównywalny z
    > PZPR.

    Wyplonkuj zatem wszystkich informatykow, zacznij ode mnie.