PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak źle...
    Date: Thu, 24 Jul 2003 13:14:09 +0000 (UTC)

    Maciek81 <N...@c...pl> napisał(a):

    > Wiesz - myślę, że Twój mąż zarabia sporą kasę i stać Was - a Ty siedzisz w
    > domu jak jakaś kura domowa - w przerwach między gotowaniem obiadu a praniem
    > siedzisz z nosem w monitorze i wymyślasz farmazony o tym jak Twoje sąsiadki
    > z ogródka skarżą się, że im pracownicy nie odpowiadają.

    Primo, to pisal wlasnie ten maz co chyba nie bylo specjalnie trudne do
    wychwycenia.

    > Nie orientujesz się wogóle w złej sytuacji ludzi w Polsce - nie wiesz jak
    > ciężko zarobić jest 5 zł za godzinę. Podajesz przykłady z kosmosu -
    > generalizując problem.

    Bzdury, w marketach np. na promocjach placa wiecej. A dostac sie nie jest
    specjalnie trudno.

    > I chyba się za dużo reklam naoglądałaś - przykład ze studentem zarabiającym
    > 10 PLN za godzinę...

    Kolejna bzdura, moj brat (18 lat a wiec nawet nie student) zarabia jakas 10
    na godzine myjac szyby na stacji benzynowej.

    To chyba Ty nie masz pojecia jak latwo jest znalesc prace. Moze nie idealna,
    nie na cale zycie ale lepsza taka niz nic.

    Pozdrawiam
    KOnrad