PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
    From: "xterm" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak źle...
    Date: Thu, 24 Jul 2003 15:10:40 +0200

    > Wiesz - myślę, że Twój mąż zarabia sporą kasę i stać Was - a Ty siedzisz w
    > domu jak jakaś kura domowa - w przerwach między gotowaniem obiadu a
    praniem
    > siedzisz z nosem w monitorze i wymyślasz farmazony o tym jak Twoje
    sąsiadki
    > z ogródka skarżą się, że im pracownicy nie odpowiadają.
    >
    > Tego posta pisałaś o 12:23 - nie powiesz, że masz teraz urlop albo przerwę
    > pracy? Czyżby Twój pracodawca pozwalał swoim pracownikom tyle siedzieć?
    >
    > Nie orientujesz się wogóle w złej sytuacji ludzi w Polsce - nie wiesz jak
> [...]

    Zgadza sie.

    Tak nasuwa mi sie jeszcze jedna historia. Zaprosili do 3miasta jakas szyche.
    Pokazali mu ul. Dluga, Skwer Kosciuszki, sopockie molo. On powiedzial - jak
    tu pieknie. Ciekaw jestem co by bylo gdyby wybrali sie razem na wieczorny
    spacerek po Nowym Porcie, Orunii, Gdynskim i Gdanskim dworcu PKP i wielu
    innych obrzezach 3miasta. Po prostu co niektorzy nie zauwazaja problemu,
    poniewaz obracaja sie w takich a nie innych klimatach. Nasi politycy cos o
    tym wiedza.
    Pozdr