PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce › Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
  • Data: 2004-12-26 00:51:29
    Temat: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Od: Marek z Olsztyna <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek aka Dzarko wrote:

    > Ja? Ja jestem zadowolony poki co. Tacy ludzie jak Ty za to, nigdy nie
    > zrozumieja, ze mozna samemu miec dobrze, ale jednoczesnie patrzec troche
    > dalej niz czubek wlasnego nosa.
    >
    > A w temacie bzdur. Jest pewna roznica miedzy checia nacjonalizacji, albo
    > zastrzelenia "byzmesmena" (jak to wielce sarkastycznie zaproponowales), a
    > zyczeniem sobie, zeby polityke i gospodarke tworzyli ludzie z kregoslupem, a
    > nie zlodzieje i kombinatorzy.

    masz racje az do bolu, + to fakt ze starasz sie utrzymac polemike z
    osobami, które postawily sobie za cel bezsensowne ataki nawet na kropke
    konczaca zdanie.

    idea "wolnego rynku" i tzw "samoregulacji" gospodarki jest sluszna i
    dziala ale IHMO brakuje nam:
    (1) redukcja zatrudnienia w sektorze publicznym (tzw panstwa) teraz
    strzele ale jakby zniknelo 75 % urzednikow - nikt by tego nie zauwazyl
    (2) redukcja koncesji, pozwolen, przyzwolen itp itd
    (3) redukcja podatkow od osob fizycznych, stawka vat na pozomie
    symbolicznym 1, podatek obrotowy dla firm, osob prawnych - kilka procent
    (4) rozsadna proba likwidacji ZUS, z tym trzeba naprawde cos zrobic

    problemy wtorne - jak (samoregulujacy sie rynek pracy.. jak to ktos
    postulowal w watku) rozwiaza sie same
    to takie moje wrazenia ;)