PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-11 14:09:01
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 16:58:03 +0200, chinol naskrobałeś/łaś:

    >NO I DOSZLISMY DO CLOU !! Moderator M dlatego robi ludzi w jajo (trzymajac
    >ogloszenia w wlasnym kompie po 5 dni) bo mu nikt za to nie placi !!! Moze
    >napiszemy w FAQ o oplacie moderatorskiej ?
    >Ogladales Potop ? Tam Kmicic mowi do Wolodyjowskiego "KONCZ WASC WSTYDU
    >OSZCZEDZ". Wez sobie czlowieku te slowa do serca.
    >A z twojego pisania wynika duzo. Wogule duzo wynika z twojej osoby. Masz juz
    >doktorat ??>
    >OK. To ja sie zglaszam. Wiem na czym polega praca moderatora. Mam wzgledne
    >pojecie o dzialaniu grup moderowanych :))
    >I teraz proste pyt.
> [...]
    No to może ja.

    W obliczy twoich powyższych wypowiedzi, uważam że jesteś troszkę zbyt chamski
    w stosunku do ludzi aby być moderatorem.
    To tylko i wyłącznie MOJE zdanie, miało być bez ogródek.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a