PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator na pl.praca.oferowana › Re: Moderator na pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 12:23:56
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Bo mail poszedł z innego adresu - podpowiem: z domeny op.pl. Co dalej
    > pokazuje, że
    > przez grupę szybciej dostanę support na grupie niż od zapracowanego
    > moderatora.

    Możesz podać informację kiedy tego maila wysłałeś i jaki miał temat?
    Może jest jakiś problem z pocztą na koncie moderatorskim o którym nie wiem.

    > To odbieram jako czepianie się, ale ok: przejęzyczyłem się....

    Chodziło mi o to na jaki adres to wysłałeś (nie - proszę nie podawaj tutaj
    tego adresu).

    > Nie było / nadal nie ma reakcji moderatora na drodze prywatnej, natomiast na
    > grupie jest
    > co pokazuje, że na grupie lepiej rozmawiać z moderatorem - lubię działać
    > szybko i sprawnie

    Nie jest lepiej. Moderatorzy przypadkowo akurat teraz zerkają na grupę.
    Właściwą drogą kontaktu jest mail. Oszczędzie to także prowadzenia tutaj co
    chwilę dyskusji pt. "dlaczego moje ogłoszenie się nie ukazało"...

    --
    Przemysław Maciuszko