PracaGrupypl.praca.dyskusje › McDonald's itp.

  • 11. Data: 2003-01-30 22:24:25
    Temat: Re: McDonald's itp.
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    miras wrote:

    > w praktyce to wiem o 300zl. tyle zarobila moja kumpela, ale
    > 1. miala 5zl brutto za godzine
    > 2. na poczatku nawet sie przykladala, ale potem jej przeszlo wiec z 3 tyg.
    > zabawila
    > teraz widzialem ogloszenia 8zl za godzine. nie wiem, moze jest jakis haczyk.

    No to mnie zacheciles, serio ;).

    Flyer

  • 12. Data: 2003-01-31 02:31:57
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    flyer wrote:
    > miras wrote:
    >

    > No to mnie zacheciles, serio ;).

    nikogo nie chce zachecac
    samemu tez trzymam sie z daleka

  • 13. Data: 2003-02-02 11:45:00
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    jest pelnia hierarchia

    kierownik
    menager
    szef zmiany (pracownik kluczony)
    i proletariat

    pensja < od najnizeszej = proletariat
    szef zm = najnizszej
    menager = 3/4 sredniej krajowej
    kierownik = do 2 krajowych

    testy ,sprawdziany , nawet czy skarpety masz takie jakie sa wpisane do
    standardu czyli czarne bez nadruku (za nic nie mozna nikog zreklamwoac)
    hiihhi
    nie ma pojecia nadgodzin poprostu sie nie wyrobiles
    urlop = nie procowale wiec za co kasa
    nagrody = 50 zł talon do hiperm ale z przypiska na na alkohol i wyroby
    tytoniowe
    i kilka p.......... spraw a ogólnie terminologia anglojezyczna zaadoptowana
    do Polski , k.........kabaret

    głowna zasada = maja jak sieci kupe kasy i nie boja sie kontroli ani nikogo
    , tylko jednynie mozna meangera potrzasnac ale to po pracy a on powie ze ich
    tak uczyli an szkolenaich aby p..........glupoty i szukac dziury w calym

    praca w systemie amerykanskim =
    1.pracowales to masz zaplate (poslkie przepisy maja w d...)
    2. ty dla firmy masz robic wszystko a firma da ci najwzyej zniszke na
    kanapki lub talon dla rodziny na zestaw frytek

    kupa gówna w kolorowym papierku

    rafal

    rafal

  • 14. Data: 2003-02-04 20:11:18
    Od: "przemo" <p...@n...icpnet.pl>

    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jest pelnia hierarchia

    ciach

    Tresc pracy w McDonald's - w pelni sie zgadzam, ale cos musze poprawic. Rok
    tam pracowalem wiec wiem.

    Rodzaje stanowisk:
    pracownik restauracji - 550 zl do reki
    instruktor - 700 zl do reki
    swing manager - 1000 do reki
    trainee manager - 1300 do reki
    II asystent - 1800 do reki
    I asystent - okolo 2000 do reki
    kierownik - okolo 3000 do reki
    nocka - dodatek 20% najnizszej krajowej (wedlug przepisow)

    Dodam tylko ze wyleciec z pracy mozna za nieprzepisowe umycie rak albo za to
    ze frytki smazyles o 5 sekund za dlugo. Ja wylecialem z roboty za zjedzenie
    1 (slownie - jednej) frytki (wiem - jestem frajer ze dalem sie zlapac)-
    oczywiscie oficjalnie zwolnilem sie sam. Co 2 dni testy z wiedzy ogolnej
    dotyczacej standardow, managerowie robiacy wode z mozgu itp... Warto
    zatrudnic sie tam tylko po to zeby zarobic na lewo troche kasy (jak ktos
    chce to na privie podam sposoby) - mozna tak zarobic na lewo okolo 100 zl
    dziennie, czyli na miesiac okolo 2000 zl na boku. Oczywiscie trzeba sie
    liczyc z tym ze cie zlapia, ale wtedy trzeba straszyc sadem pracy (a boja
    sie go wbrew pozorom) i pozwola ci sie zwolnic samemu - ale gra jest warta
    ryzyka - trzeba sie tylko zatrudnic w jak najmniejszej restauracji,
    najlepiej bez kamer. Przed podjeciem decyzji o zatrudnieniu trzeba zwiedzic
    wszystkie knajpy w danym miescie i obaczyc gdzie sa najlepsze "warunki".

    pozdrawiam
    Przemo

  • 15. Data: 2003-02-04 20:47:32
    Od: "Monika" <y...@w...pl>

    Użytkownik "przemo" <p...@n...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zwiedzic
    > wszystkie knajpy w danym miescie i obaczyc gdzie sa najlepsze "warunki".

    Przepraszam, ale nie dziwie sie, ze Cie zwolnili... :)
    pozdr.

    ---

  • 16. Data: 2003-02-04 21:11:09
    Od: "Monika" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "Monika" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ja tez sie im nie dziwie - sam siebie bym zwolnil gdybym byl na ich
    miejscu.
    > Ale wtedy bylem od roku bez pracy, mialem dlugi i gdzies musialem sie
    > zaczepic. Odkulem sie i starczy. Teraz mam dobra prace (nie po
    znajomosci),
    > duzo zarabiam jak na polskie warunki i sie z tego wszystkiego smieje. Nie
    > pietnuje cie Moniko ale nawet nie wiesz do czego czlowiek jest zdolny w
    > podbramkowej sytuacji. Nie zycze ci zebys sie przekonala.

    Przepraszam jesli Cie urazilam, ale pewnie widzac, ze tniesz ich na 2 kola
    miesiecznie szybko zobaczyli u Ciebie o jedna frytke za duzo. Nie
    analizowalam Twoich motywow dzialania i nie musisz mi ich tlumaczyc - to byl
    wowczas Twoj wybor - i tyle :)
    ale tez nie wiesz w jakich ja sie znajdowalam sytuacjach w zyciu :)))
    pozdrawiam

    ---

  • 17. Data: 2003-02-04 21:12:33
    Od: "przemo" <p...@n...icpnet.pl>