PracaGrupypl.praca.dyskusje › Materialy szkoleniowe

  • 1. Data: 2003-02-09 17:47:13
    Temat: Materialy szkoleniowe
    Od: "markus" <m...@k...net.pl>

    Witam,

    czy posiada moze ktos jakies materialy ze szkolen dla pracownikow dzialu
    sprzedazy, handlowcow?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-09 19:50:40
    Temat: Re: Materialy szkoleniowe
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "markus" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy posiada moze ktos jakies materialy ze szkolen dla pracownikow dzialu
    > sprzedazy, handlowcow?

    przejdz sie do taniej ksiazki, we Wroclawiu na ul. Ruskiej lezy tego pelno,
    moze w innych miastach tez bedzie. Cenowo- ok. 10 zl za egzemplarz.

    Asiek

  • 3. Data: 2003-02-09 20:09:17
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    sory Marek ale nie mogłem się powstrzymać:

    PRZEJDŹ się do wrocka jak koleżanka Asia radzi

    hihihi

  • 4. Data: 2003-02-09 21:26:38
    Od: Piotrek Bębenek <p...@o...pl>

    > czy posiada moze ktos jakies materialy ze szkolen dla pracownikow dzialu
    > sprzedazy, handlowcow?

    interesuje Cie cos konkretnego? przewale swoje papiery, moze COS znajde.
    odezwij sie na p...@w...pl - poszukamy.

    pozdrawiam,

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-02-09 22:39:50
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "DanielR" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sory Marek ale nie mogłem się powstrzymać:
    >
    > PRZEJDŹ się do wrocka jak koleżanka Asia radzi

    przejsc sie mozna i do Wrocka, dla cennego zdrowia z pozytkiem ;)) , ale
    pisalam o tanich ksiazkach ogolnie, ich oferta jest bardzo zblizona (a na
    Ruskiej z 6? 7? tytulow "szkoleniowych" widzialam wczoraj ;))

    Asiek