PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podpis - pytanie

  • 1. Data: 2003-02-09 00:48:41
    Temat: Podpis - pytanie
    Od: "Selenka" <s...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Witam
    moze ktos bylby na tyle uprzejmy zeby poradzic co mam zrobic w sytuacji gdy
    chce wyslac aplikacje mailem, a firma wymaga podpisanego oswiadczenia
    /wiecie o jakie chodzi, dane osobowe i te bajki/
    czy skanowac odwiadczenie z podpisem i wysylac jako dodatkowy zalacznik?

    Z gory wielkie dzieki
    Bianka

  • 2. Data: 2003-02-09 01:32:47
    Temat: Re: Podpis - pytanie
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Sun, 09 Feb 2003 01:48:41 +0100, Selenka wrote:

> [...]
    > /wiecie o jakie chodzi, dane osobowe i te bajki/
    > czy skanowac odwiadczenie z podpisem i wysylac jako dodatkowy zalacznik?

    Podpisac elektronicznie? ;)

    Kender

  • 3. Data: 2003-02-09 08:56:05
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > /wiecie o jakie chodzi, dane osobowe i te bajki/
    > czy skanowac odwiadczenie z podpisem i wysylac jako dodatkowy zalacznik?

    Podpisujesz aplikację imieniem i nazwiskiem. Nic nie skanuj.

    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-10 10:34:05
    Temat: Odp: Podpis - pytanie
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Selenka <s...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b248hq$s3o$...@p...wcss.wroc.pl...

    > czy skanowac odwiadczenie z podpisem i wysylac jako dodatkowy zalacznik?

    Nie skanuj - skanowany podpis jest bezwartościowy.
    Wyślij mailem bez skanowania, a jeżeli tak bardzo chcą się trzymać ustawy o
    ochronie danych - to dopisz w mailu, że jednocześnie zgodę na przetwarzanie
    wysyłasz zwykłą pocztą.

    Rafał