PracaGrupypl.praca.dyskusjeMar-Ol i Bentom › Re: Mar-Ol i Bentom
    From: "Smash" <s...@a...niemamnie.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mar-Ol i Bentom
    Date: Thu, 23 Aug 2007 22:39:12 +0200

    Użytkownik "Hankiel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fakhlm$ip5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Obecnie mam prace i to nawet za niezle pieniadze, ale daleko i stres tez
    > jest dosyc spory. Zainteresowaly mnie obecnie oferty z firm Bentom i
    > Mar-Ol. Ktos wie cos wiecej ponad to, co mozna wyczytac na ich www ?
    >
    > Interesuje mnie jak w tych firmach sie pracuje i ogolnie czy warto
    > zawracac sobie nimi glowe.

    Jeśli mówimy o firmie Bentom, w Koziegłowach, to swą opinię wtrącę.

    Firma z możliwościami rozwoju, ale nie dla ciebie tylko dla firmy, dwoch
    szefów, jeden jest dobrym biznesmanem (niestety bez własnego kręgosłupa, w
    pierwszym momencie robi dobre wrażenie), drugi jest, niestety kapciem,
    chamem, ale cóż, i z takimi trzeba pracować.

    Kompletny brak kultury organizacyjnej w firmie. Szef, z pracującą żoną czy
    też konkubiną, której słowo stało się w firmie chyba święte.
    no i brat konkubiny ( osioł) w dziale handlowym, człowiek po historii, bez
    polotu i energii, zajmujacy sie tylko wklepywaniem zamowien, probujacy
    "zarzadzać" działem,niestety porażka.

    Firma bez specjalistów, może poza jedną osobą.
    2 lata temu wielki exodus ludzi wartościowych z firmy

    No to sobie pojechałem, jad popuszczony.

    NA JAKIE STANOWISKO STARTUJESZ ?