PracaGrupypl.praca.dyskusjeMar-Ol i Bentom › Re: Mar-Ol i Bentom
  • Data: 2007-08-25 19:22:17
    Temat: Re: Mar-Ol i Bentom
    Od: "Busiensswoman" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli juz wiem ze Bentom to raczej z deszczu pod rynne, a ktos wie cos o
    > firmie Mar-Ol ? Chodzi o Poznan, ale oddzialy sa w calej polsce wiec moze
    > ktos nieoniecznie z wlkp sie wypowie ?

    Witaj,

    nie mogę powiedzieć nic złego o firmie Mar-ol - szczerze polecam;
    pracuję tutaj 6 lat i jestem bardzo zadowolona, awansowałam juz 2 razy -
    jesli jesteś specjalistą,
    chcesz pracować, angażujesz się w pracę i jesteś uczciwy to jest to właściwa
    firma dla Ciebie;

    wszelkich dodatkowych indo udzielę na priv

    pozdrawiam
    Basia