PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Mam pytanie czym jest MLM i dlaczego wszystcy sie tego boja?

  • 1. Data: 2002-03-13 19:19:46
    Temat: Re: Mam pytanie czym jest MLM i dlaczego wszystcy sie tego boja?
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    > A moze tylko tak Ci sie bedzie zdawac. Opuscisz w szkole te tematy, ktore
    > by pokazaly Twoja niewiedze ...
    > Czasy "zlotych raczek" juz sie skonczyly...
    G***** prawda! Dziś złota rączka otwiera sobie drugiego Microsofta i ma kasę
    na utrzymanie miliona ludzi przez 100 lat...

    A po co programiście wiedza z geografii?

    A do liceum profilowanego powinienem się dostać (teraz biorą pod uwagę
    matmę, polski i dwa programy związane z profilem)...
    Poziom w liceum na profilu fizyczno-informatycznym jest taki, że w ostatniej
    klasie uczą się tworzyć prezentacje w PowerPoincie (do tego nie trzeba
    wiedzy tylko ciut inteligencji, sam się tego nauczyłem jak miałem 11
    lat...)...
    A na studia też się dostane, może nie renomowane... ale i tak będę wiedział
    więcej niż ci ze studiów z Warszawy!

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-14 00:03:31
    Od: "Praca" <h...@o...pl>

    "Rafal Neumann" <n...@s...pl> wrote in message

    > to byly inne czasy,yahoo powstalo w zagraconym pokoju pelnym kawalkow
    > pizzy - ale sprobuj teraz stworzyc drugie yahoo bez $$$$$$$ - pionierzy
    > zawsze maja najwieksze szanse - inni tylko przecieraja szlaki

    bo pionierzy wyskakują ze swoimi powysłami w odpowiednim czasie, spróbuj
    dziś być nowym Wrightem....(dla nie wtajemniczonych... współautor mojej
    biblii.... aha od C - to takie coś do pisania programów... nawet w MS... )

    pozdrówka, Slavo

  • 3. Data: 2002-03-14 02:15:44
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Co takiego? W której wystarczy 5h dokształcania? Bo chyba nie w
    rachunkowości...
    Na temat rachunkowości i tak NIC się w zwykłej szkole nie dowiesz...
    Na temat oczyszczalni ścieków, tylko to, że powinny być...
    A w nigdy programiście nie zakaże pracy z otwartą mapą...
    O od technicznego punktu widzenia w 5h można zdobyć bardzo dużo wiedzy...

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-03-14 06:46:41
    Od: "KrissKross" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał M." <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > A w nigdy programiście nie zakaże pracy z otwartą mapą...
    > O od technicznego punktu widzenia w 5h można zdobyć bardzo dużo wiedzy...

    Aby robic cos dobrze, wiedza musi byc poparta praktyka.
    To byloby ze strony programisty wielkie NADUZYCIE gdyby praktykowal na
    kliencie.
    A zeby zdobyc praktyke, nie wystarczy wchlonac w 5h bardzo duzo wiedzy.
    :-)

  • 5. Data: 2002-03-14 08:38:12
    Od: "Praca" <h...@o...pl>

    > Nie tylko kasa... masz wiedze, inteligencje itp. to zawsze np. możesz zostać
    > wynalazcą ;-)). A tak poważnie to prawdziwa kariera to niejest kariera
    > tworzona reklamami, a duże firmy powstają latami i mogą rodzić się bardzo,
    > bardzo małych i tyle samo znaczących...

    Sam piszesz "masz wiedze". A wczesniej piszesz, ze tylko chcesz miec
    tylko specjalnosc, ze mozna byc wynalazca itp.
    Ale tym firmy nie zrobisz. Niestety. Potrzebujesz jeszcze wielu innych
    rzeczy, o ktorych bys sie dowiedzial, gdybys uwazal na innych
    przedmiotach.

    A nie zrobisz duzej firmy chocby dlatego, ze do tego trzeba ludzi. Sam,
    w pojedynke, tego nie zrobisz, jesli nie bedziesz mial dobrych ludzi, a
    ich nie sciagniesz nie majac wiedzy o tym jak to zrobic, i kasy na ich
    odkupienie od innych.

    No ale powodzenia.

    > A właściwie czemu mamy być "murzynami" dla niemców? Już teraz tak jest...
    > Tak być niepowinno... powiesz, żeby otworzyć duże przedsiębiorstwa trzeba
    > kasy. Nie! W branży IT nie! Przecież niemusimy trudnić się pisaniem OS czy
    > pakitów biurowych (tu są standardy i ciężko wejść z czymś nowym), możemy
    > namówć z 100 osób, żeby programowanie DX miała w jednym paluszku i już mamy
    > firmę potrafiącą napisać praktycznie każdą grę...

    Napisac tak. Ale sprobuj ja potem sprzedac.
    Niestety, firma to nie tylko jej technologia.

    Poza tym jak chcesz "namowic 100 osob" bez kasy ??? Za friko ktos bedzie
    siedzial u Ciebie i programowal DX ???

    Chyba ostatnio rok pokazal wyraznie, ze IT tez potrzebuje kasy i ze
    nawet wielkie, dobrze sfinansowane i zaplanowane na starcie firmy poszly
    z torbami. Gazet nie czytasz???

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Pawel

  • 6. Data: 2002-03-14 08:53:58
    Od: "KrissKross" <k...@p...onet.pl>

    "Michał M." wrote:

    > To dobrze widzisz, ale to trzeba zmienić...

    Voila, droga wolna. Zycze powodzenia.

    Pawel

  • 7. Data: 2002-03-14 10:57:51
    Od: Freeman <c...@e...pl>

    KaeL se nomalnie tata, rozumiesz wzion se i kude, nomalnie se we w

    A co powiedzieli? Bo nie oglądałem...
    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.9 / NNR 2.5 PL

  • 8. Data: 2002-03-14 11:35:02
    Od: "Harmony Club" <h...@o...pl>

    Pracuj w sieci Harmony World Club

    Jeżeli nie boisz się pracy i nie przerasta Cię wizja wysokich zarobków, za
    praszam do współpracy. Firma jest mało znana na naszym rynku, oferuje szer
    oką gamę produktów codziennego użytku. Wysoka jakość produktów przy atrakc
    yjnej cenie. Ważne, że nie musisz niczego sprzedawać i inwestować własnych
    pieniędzy, każdy odbiorca zaopatruje się sam.
    Są już otwarte hurtownie w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Warszawie.

    W sierpniu 2001 otworzono nową hurtownię w Gdańsku. Ruszyła lawina.
    Przygotowujemy otwarcie dwóch nowych hurtowni w Poznaniu i Lublinie.

    Docelowo 27 hurtowni w Polsce!!!
    To szansa dla Ciebie.

    Więcej informacji http://www.hwc.w.pl

    Użytkownik KrissKross <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskus
    yjnych napisał:a6pogb$cq3$...@n...onet.pl...

  • 9. Data: 2002-03-14 20:34:19
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Thu, 14 Mar 2002 01:03:31 +0100, "Praca" <h...@o...pl> wrote:

    >Limfo:>> Z tego co wiem to Zepter nie jest piramida finansowa, bo inaczej by
    >go nie bylo w Posce, cos takiego jest prawnie zabronione, wiec chyba mylisz
    >pojecia.
    >Użytkownik Limfo <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> w wiadomości do g
    >rup dyskusyjnych napisał:3...@n...dialog.net.pl...

    Z tego co widze to masz klopoty ze zrozumieniem tekstu pisanego -
    napisalem "sprzedaz oparta na mechanizmie piramidy", finansowej
    dospiewales juz sobie sam, a mnie chodzilo o to ze sprzedajesz
    produkty i usilujesz wciagnac do roboty w sprzedazy nastepnych ktorzy
    zapracuja na twoja pensje. Prawdziwe pieniadze zarabiaja zwykle
    prezesi.

    Co do odkurzaczy Rainbow - to i w moim domu byla prezentacja jakies 7
    lat temu (jak sie zaczal ten caly szal) i teraz ze zdziwieniem
    znajduje odkurzacze z podobna lista funkcji za niecale 1000 zl w
    hipermarketach.

    A garki ze stali nierdzewnej sa swietne ale niekoniecznie musza byc
    Zeptera :))))

    Pzdr
    Limfo

  • 10. Data: 2002-03-14 21:27:52