PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Mam pytanie czym jest MLM i dlaczego wszystcy sie tego boja? › Re: Mam pytanie czym jest MLM i dlaczego wszystcy sie tego boja?
    From: "Praca" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mam pytanie czym jest MLM i dlaczego wszystcy sie tego boja?
    Date: Thu, 14 Mar 2002 09:38:12 +0100

    > Nie tylko kasa... masz wiedze, inteligencje itp. to zawsze np. możesz zostać
    > wynalazcą ;-)). A tak poważnie to prawdziwa kariera to niejest kariera
    > tworzona reklamami, a duże firmy powstają latami i mogą rodzić się bardzo,
    > bardzo małych i tyle samo znaczących...

    Sam piszesz "masz wiedze". A wczesniej piszesz, ze tylko chcesz miec
    tylko specjalnosc, ze mozna byc wynalazca itp.
    Ale tym firmy nie zrobisz. Niestety. Potrzebujesz jeszcze wielu innych
    rzeczy, o ktorych bys sie dowiedzial, gdybys uwazal na innych
    przedmiotach.

    A nie zrobisz duzej firmy chocby dlatego, ze do tego trzeba ludzi. Sam,
    w pojedynke, tego nie zrobisz, jesli nie bedziesz mial dobrych ludzi, a
    ich nie sciagniesz nie majac wiedzy o tym jak to zrobic, i kasy na ich
    odkupienie od innych.

    No ale powodzenia.

    > A właściwie czemu mamy być "murzynami" dla niemców? Już teraz tak jest...
    > Tak być niepowinno... powiesz, żeby otworzyć duże przedsiębiorstwa trzeba
    > kasy. Nie! W branży IT nie! Przecież niemusimy trudnić się pisaniem OS czy
    > pakitów biurowych (tu są standardy i ciężko wejść z czymś nowym), możemy
    > namówć z 100 osób, żeby programowanie DX miała w jednym paluszku i już mamy
    > firmę potrafiącą napisać praktycznie każdą grę...

    Napisac tak. Ale sprobuj ja potem sprzedac.
    Niestety, firma to nie tylko jej technologia.

    Poza tym jak chcesz "namowic 100 osob" bez kasy ??? Za friko ktos bedzie
    siedzial u Ciebie i programowal DX ???

    Chyba ostatnio rok pokazal wyraznie, ze IT tez potrzebuje kasy i ze
    nawet wielkie, dobrze sfinansowane i zaplanowane na starcie firmy poszly
    z torbami. Gazet nie czytasz???

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Pawel