PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam 41 i słyszę,że jestem za stary... › Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
  • Data: 2003-06-19 05:33:43
    Temat: Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    Od: "Irek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Garstka" > napisał

    Mam wyższe wykształcenie,
    > praktykę,uprawnienia, kilka zawodów i od roku nic z tego nie wynika (nadal
    > szukam pracy). Czy to normalne?

    Zacznij szukac KAZDEJ pracy. Podejmij kazda ktora znajdziesz i rozgladaj sie
    za taka ktora Ci odpowiada. Schowaj wszystke dyplomy gleboko do szuflady.
    Jezeli czytasz prase to wiesz ze 90% rodzimych biznesmenow nie legitymuje
    sie wyzszym wyksztalceniem. Im jest potrzebne mieso, a nie klient ktory jest
    od nich bardziej elokwentny. Po polrocznym bezproduktywnym szukaniu
    poszedlem w posredniaku do pokoju gdzie przyjmuja po zawodowkach i
    sympatyczna pani znalazla mi oferte na przyuczenie do zawodu drukarza.
    Pracuje juz kilka dni. praca jest ciezka, fizyczna (maszyna z muzeum
    techniki) pracodawca nie ma pojecia co to jest osmiogodzinna dniowka :-))))
    Ale na jakis czas mam prace i mysle ze te 11 miesiecy do chwili wejscia do
    UE wytrzymam. Mysle ze tam nawet jako door men bede mial wieksze szanse
    dozyc godziwej starosci bez codziennego sprzawdzania stanu smietnikow :-((((

    zycze powodzenia w poszukiwaniach