PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam 41 i słyszę,że jestem za stary... › Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
  • Data: 2003-06-19 08:29:12
    Temat: Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    Od: "marek9993" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agatka <n...@S...go2.pl> napisał(a):

    > Normalne, lepiej zaloz wlasny biznes...

    Tego typu porady są delikatnie mówiąc mało oryginalne. Wynikaja z
    nieznajomości realiów rynku pracy i rynku w znaczeniu ogólnie pojętej
    gospodarki rynkowej. Do tego podchodzisz bezkrytycznie do porad
    &#8222;ekspertów&#8221;
    od HR, którzy biorą pieniądze za takie i podobne &#8222;porady&#8221;. Gdyby każdy
    bezrobotny miał predyspozycje do własnego biznesu, to problem bezrobocia by
    nie istniał.
    Taka porada udzielona komuś kto nie może znaleźć zatrudnienia z powodu wieku,
    a jednocześnie nie może mieć własnego biznesu z powodu jak wyżej, pobrzmiewa
    nieco - może nie zamierzoną, ale wyczuwalną &#8211; ironią.
    Pozdrawiam
    Marek