PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...

  • 1. Data: 2003-06-18 11:07:51
    Temat: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    Od: "Szymon Garstka" <p...@N...gazeta.pl>

    ..żeby się ubiegać o pracę (Wrocław).Mam wyższe wykształcenie,
    praktykę,uprawnienia, kilka zawodów i od roku nic z tego nie wynika (nadal
    szukam pracy). Czy to normalne?

  • 2. Data: 2003-06-18 11:55:59
    Temat: Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

    Użytkownik "Szymon Garstka" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ..żeby się ubiegać o pracę (Wrocław).Mam wyższe wykształcenie,
    > praktykę,uprawnienia, kilka zawodów i od roku nic z tego nie wynika (nadal
    > szukam pracy). Czy to normalne?

    Normalne, lepiej zaloz wlasny biznes...
    Pozdrawiam,
    Agatka

  • 3. Data: 2003-06-18 12:01:34
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

> [...]
    > ..żeby się ubiegać o pracę (Wrocław).Mam wyższe wykształcenie,
    > praktykę,uprawnienia, kilka zawodów i od roku nic z tego nie wynika (nadal

    Nie martw się. Teraz tak się porąbało. Ty starszy z doświadczeniem nie
    możesz znaleźć pracy, a młodzi po studiach też nie mogą, bo niby nie mają
    doświadczenia i praktyki.
    Ja już nic sam z tego nie rozumiem :(

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 4. Data: 2003-06-18 12:03:13
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Szymon Garstka <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ...żeby się ubiegać o pracę (Wrocław).Mam wyższe wykształcenie,
    > praktykę,uprawnienia, kilka zawodów i od roku nic z tego nie wynika (nadal
    > szukam pracy). Czy to normalne?

    Rany boskie - jedni za starzy, drudzy za młodzi. Tylko w łeb se strzelić.

  • 5. Data: 2003-06-18 12:25:36
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Rany boskie - jedni za starzy, drudzy za młodzi. Tylko w łeb se strzelić.
    >
    > --
    Z tym może byc problem. Na pistolet musiałbyś z kilka miesięcy odkładać...

  • 6. Data: 2003-06-18 12:54:23
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    > Z tym może byc problem. Na pistolet musiałbyś z kilka miesięcy odkładać...

    Sprzedają jakieś tanie wiatrówki w sklepach typu Mango

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/
    Tel./Fax. 012 2620608
    Tel. kom. 0602 462436
    STAGRA-CAMPIONI Sp. z o.o.
    ul. Skośna 22, 30-383 Kraków

  • 7. Data: 2003-06-18 13:13:00
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Witiia" <K...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie martw się. Teraz tak się porąbało. Ty starszy z doświadczeniem nie
    > możesz znaleźć pracy, a młodzi po studiach też nie mogą, bo niby nie mają
    > doświadczenia i praktyki.
    > Ja już nic sam z tego nie rozumiem :(

    Chcą młodych z doswiadczeniem.

  • 8. Data: 2003-06-18 13:15:39
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]

    > Nie martw się. Teraz tak się porąbało. Ty starszy z doświadczeniem nie
    > możesz znaleźć pracy, a młodzi po studiach też nie mogą, bo niby nie mają

    Chcą młodych z doswiadczeniem. Choć wg. mnie człowiek w wieku 41 jest młody
    i jeszcze przez wiele lat może efektywnie pracować ale jest moda na
    dwudziestoparulatków z kilkuletnim doświadczeniem.

  • 9. Data: 2003-06-18 13:50:19
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > Z tym może byc problem. Na pistolet musiałbyś z kilka miesięcy
    odkładać...

    > Sprzedają jakieś tanie wiatrówki w sklepach typu Mango

    Ale to bys musial sobie kilka razy strzelic, a to duzo srutu, czyli znowu
    wydatki

    Lepiej juz sie utopic. Moze niezbyt to mila smierc, ale szybka, pewna no i
    tania dla rodziny bo nie musza przejmowac sie cialem

    brrr dosc juz tego wisielczego humoru

    pozdr
    Wizard

  • 10. Data: 2003-06-18 14:29:00
    Temat: Re: Mam 41 i s?ysz?,?e jestem za stary...
    Od: r...@r...pl

    Szymon Garstka <p...@n...gazeta.pl> wrote:
    > ..?eby si? ubiega? o prac? (Wroc?aw).Mam wy?sze wykszta?cenie,
    > praktyk?,uprawnienia, kilka zawod?w i od roku nic z tego nie wynika (nadal
    > szukam pracy). Czy to normalne?

    Watpie, czy Cie to pocieszy, ale:
    - absolwenci maja problem, gdyz sa absolwentami (brak doswiadczenia)
    - w srednim wieku (tym 25-35) czesto sa pomijani, bo zwykle sie cenia
    (i nie zawsze pracodawca ma ochote sprawdzac, czy naprawde tak jest)
    albo bo sa ,,atrakcyjni'' i pewnie zaraz zwieja do lepszej roboty
    - starsi, bo sa za starzy (choc maja doswiadczenie, wyksztalcenie)
    - niewyksztalceni maja przesrane, bo nie sa wyksztalceni
    - wyksztalceni - bo sa wyksztalceni (nie daj boze kilka fakultetow)
    - akuratnie wyksztalceni (1 fakultet, 1 jezyk obcy) - bo brak im drugiego
    fakultetu, jezyka itd.
    - kobiety, bo sa kobietami
    - mezczyzni, bo sa mezczyznami (jesli np. chca byc ksiegowymi, dziadkami
    klozetowymi, szwaczkami, sekretarkami, ...)
    - niezamezne/niezonaci bo sa wolni i moga zawsze odejsc
    - zanaci/zamezne - bo sa ,,nie mobilni'' i maja w zyciu inne cele niz kariera
    itd. itp.

    tak naprawde po prostu pracy jest troche mniej niz chetnych do pracy
    i po XYZ niepowodzeniach czlowiek zaczyna dopatrywac sie problemow
    tam, gdzie nie koniecznie one sa.
    Trzeba wierzyc w siebie, szukac dalej albo - jak sie ma jakis pomysl -
    startowac z wlasnym biznesem.

    pozdrawiam

    romekk

    --