PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam 41 i słyszę,że jestem za stary... › Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
  • Data: 2003-06-19 15:55:01
    Temat: Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    > Tego typu porady są delikatnie mówiąc mało oryginalne.

    Zeby tylko malo oryginalne. Zenujace sa takie porady.
    Zaloz biznes. Zrob sie drugim Billem Gatesem. Hehe... Tylko,
    dlaczego ci ktorzy tak "wspaniale" radza, nie zainteresuja
    sie podstawowymi realiami naszej pieknej ojczyzny :)

    > Wynikaja z
    > nieznajomości realiów rynku pracy i rynku w znaczeniu ogólnie pojętej
    > gospodarki rynkowej.

    Prawda.

    > Do tego podchodzisz bezkrytycznie do porad &#8222;ekspertów&#8221;
    > od HR, którzy biorą pieniądze za takie i podobne &#8222;porady&#8221;.
    Gdyby każdy
    > bezrobotny miał predyspozycje do własnego biznesu, to problem bezrobocia
    by
    > nie istniał.

    Cos na wzor. Gornicy do biznesu :>

    > Taka porada udzielona komuś kto nie może znaleźć zatrudnienia z powodu
    wieku,
    > a jednocześnie nie może mieć własnego biznesu z powodu jak wyżej,
    pobrzmiewa
    > nieco - może nie zamierzoną, ale wyczuwalną &#8211; ironią.

    Taka porada jest po prostu zenujaca i tyle.

    Neko