PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Tue, 25 Nov 2003 19:24:12 +0100

    0

    > Ostatnimi czasy JTT złożył wnisek o upadłość, potraktowany uprzednio
    > identycznie jak Optimus. Widać "aparat" zawziął" się na producentów
    > komputerów, które jak powszechnie wiadomo są narzędziem szatana.

    W zasadzie sprawa JTT jest chyba jeszcze bardziej oburzająca i dobrze,
    że o tym przypomniałeś. Zresztą takich przypadków (upadłosć w winy
    sukinsynów z US) było i jest w Polsce multum. Swego czasu była głośna
    sprawa firmy X, której urząd skarbowy zajął konta bankowe itd w wyniku
    pomyłki - temu US podlegała firma o tej samej nazwie X, która faktycznie
    zalegała z podatkami. Za takie pomyłki to już nie to, że się powinno
    wsadzać do pierdla i puszczać w ostatnich skarpetkach, tylko po prostu
    wieszać. I to po porządnym nakopaniu do dupy.

    > Paliwa też nie są dobre, niedawno bodajże sąd najwyższy zawyrokował, że
    > domaganie się 100 mln. VAT od firmy Best Oil było bezzasadne i niezgodne
    > z prawem. Znam dwie firmy, którym ww. spółka nie zapłaciła łącznie ok.
    > 300 tys zł. i raczej nie zapłaci, bo zbankrutowała. Samych kosztów
    > postępowania US "wyprodukował" na 100 tys. zł.

    Takich historii jest dużo. Na przykład słynna sprawa różnic kursowych
    Stalexportu, która swego czasu budziła ogromne emocje i chodziło o kwotę
    typu AFAIR 80 mln PLN czy coś takiego.

    > To tak tytułem uzupełnienia, gdyby kogoś interesowało, jak powstają nowe
    > miejsca pracy. Bo one powstają, tylko, że ów proces ma znak ujemny - być
    > może jest to kwestia wystąpienia tzw. "plusa ujemnego", którego teoria
    > rozkwitła po tym, jak plebs zawinszował sobie na głowę państwa
    > przypadkowego drobnego przedsiebiorcę z zamorskiego kraju.

    Wiesz, ja myślę, że taki na przykład Lesio Zmyłer dużo od Tymińskiego
    nie odbiega. Po prostu inny typ kitowego proszku do prania, inaczej
    podane bzdety - i tyle. Tymiński miał mityczną czarną teczkę, Lesio ma
    Tobera, który mu obmyśla odpopwiedniki czarnej teczki, tylko bardziej en
    vogue. A i są istotne przesłanki, żeby przypuszczać, że Tymiński jest z
    tej samej ubecko-nomenklaturowej stajni co Lesio i jego żenująca
    hałastra, zwana żątem.

    > p.s. masz fajne sygnaturki :-)

    Cholercia, jesteś już chyba 3 osobą, która mi to mówi ... Coś w tym
    jest. Lubię moje sygnaturki. Starannie wybrane. Byle czego nie dokładam
    ;-). Metoda doboru co do zasady jest taka, że jak się uśmieję w kułak i
    aż mnie brzuch boli - to dokładam. Niezależnie od tego : lubię moje
    sygnaturki, bo się z nimi zżyłem. Jak chcę podtrenować jakieś
    zagadnienie, albo liznąć na zaczęcie jakiegoś języka programowania - to
    piszę Signature Chooser Subsystem Advanced Proffessional ... ;-) plus
    czasem narzędzie typu Signature Chooser Subsystem Database Migrator
    Wizard Enterprise, żeby przenieść bazę sygnaturek. (Ok, luzik,
    spocznij!, to po prostu losowaczka sygnaturek.). W planach mam właśnie
    przypatentowanie SOAP'a - w PERLu i jednocześnie w Delphi w powiązaniu z
    MySQLem (idea jest taka, żeby miec w LANie centralny serwer sygnaturek
    działający w oparciu o SOAP), więc może już niedługo powstanie taki
    bajer, z tym że oczywiście naciągany, bo można na luzie i na kilka
    sposobów podłączyć się wprost do MySQLa z PERLa i z Delphi. (No, ale z
    kolei jak będzie z SOAP to będą zadowolone wszystkie buzzwordy:
    skalowalność, crossplatformowość, multitier, minimalizacja TCO i tak
    dalej, chyba poza multimedialnością, bo preferuję text/ascii. ;-) Ale
    multimedialność już zpowszedniała, więc mała strata. ;-) )

    BTW ciekawe co można by uzyskać pisząc to w Prologu ? Może by sygnaturka
    automagicznie nawiązywała do treści listu czy coś takiego. Może nawet
    już coś takiego ktoś zrobił. Z tym, że w Mozilli nie bardzo się to da
    zrobić w defaultowej instalacji, to znaczy trzeba by przerobić źródła że
    by Mozilla wysyłała gdzieś tresć listu plus nagłówki do zinterpretowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz