PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Mon, 24 Nov 2003 13:20:42 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pm39.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!

    Użytkownik Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpr1nf$j8c$...@n...news.tpi.pl...

    > Alegori, ja nie pisałem o tym co ja bym chciał i co jest zgodne z
    > zasadami sztuki, tylko o tym jak bywa. Podany przykład - to fakty.
    > Miałem pewnego czasu interwencję w firmie gdzie jest nawet więcej niż
    > 300 maszyn (koło 350 końcówek, nie licząc serwerów w serwerowni) gdzie
    > pier*nął kopytami do góry serwer domeny i nie byo serwerów BDC. Było to
    > mniej więcej o 13:13, w sensie : środek dnia. I to tak się wyp*, że heja
    > ! ... Zjarała mu się płyta główna czy coś takiego, totalny dead.
    >
    > Co do procedur - tak. Oczywiście że tak. Tylko do tego trzeba mieć
> [...]

    Nie przesadzajcie - szef nie jest swieta krowa!
    Opracujcie rozwiazania, jesli nie zaakceptuje zaproponujcie na wyzszym
    szczeblu (dobrze uzasadnione - ekonomicznie). Szef albo Was wyrzuci
    z roboty, albo sam wyleci. Znacie zasade Petera?
    (urzednik dotad awansuje, poki osiagnie prog swojej niekompetencji.
    a czy taki szef to nie skostnialy "urzednik")

    Osobiscie zrezygnowalem ze swoich pomyslow tylko raz - szefem byl wlasciciel
    i preferowal piracenie oprogramowania (to byl prawnik, wiecie jak to jest z
    prawnikami).
    Zwolnilem sie z pracy :-)))) nie bede okradal kolegow po fachu!
    No ale to bylo 10 lat temu -mozna wspominac ze smiechem!

    Zdrowka - Wojtek H.