PracaGrupypl.praca.dyskusje › Macie jakis pomysl?

  • 1. Data: 2005-03-06 19:19:28
    Temat: Macie jakis pomysl?
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl>

    Mam do wszystkich takie pytanie: Czy macie jakis pomysl jak 16-latek moze
    zarobic 1 tys. w 4 miesiace?? Moga byc nawet calkiem zwariowane pomysly (ale
    oczekuje czegos konkretnego)

    Dzieki za pomoc

    Pozdrawiam, Adrian

  • 2. Data: 2005-03-06 21:18:45
    Temat: Re: Macie jakis pomysl?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Arian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam do wszystkich takie pytanie: Czy macie jakis pomysl jak 16-latek moze
    > zarobic 1 tys. w 4 miesiace?? Moga byc nawet calkiem zwariowane pomysly
> [...]

    Napisz, co ten 16-latek umie, to wtedy bedzie mozna cos wymyslac.

    I.

  • 3. Data: 2005-03-06 21:42:52
    Od: "mangha" <R...@d...pl>

    "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote

    > Napisz, co ten 16-latek umie, to wtedy bedzie mozna cos wymyslac.

    Proszę Cię.... Co może umieć 16-latek?

    --
    mangha

    May we live long and die out!
    The Voluntary Human Extinction Movement
    http://www.vhemt.org/

  • 4. Data: 2005-03-06 21:52:14
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-06, mangha <R...@d...pl> wrote:
    > "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote
    > Proszę Cię.... Co może umieć 16-latek?
    Zbierać truskawki, trzepać dywany, myć okna, latać po zakupy, wyprowadzać
    psy na spacer, opiekować się dziećmi (no well, co prawda mam "ciut" więcej
    niż 16 lat, ale ze 2-3 lata temu kolega mi zaproponował, że mnie weźmie na
    niańkę do swoich 5 córek, odmówiłem, bo to straszne wampiry energetyczne,
    po około godzinnym pobycie u niego i zabawą z małymi byłem ledwo żyw...),
    latać z łatą mierniczą po polach jako pomocnik geodety, pomagać przy
    remontach (malowanie czy tapetowanie to nie jest jakaś wielka filozofia,
    jeśli ktoś wytłumaczy co i jak), przekopać grządkę... To z tych wymagających
    kondycji fizycznej i/lub pewnych zdolności manualnych.
    Poza tym może być uzdolniony w jakiejś dziedzinie i udzielać korepetycji.
    Może przepisywać teksty na komputerze (jeśli posiada).

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "Ja lubię kulki, czajniki i biathlon"
    /Croolik The Kibic/

  • 5. Data: 2005-03-06 21:59:43
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Proszę Cię.... Co może umieć 16-latek?

    Dlubac w nosie, przeklinac, dobierac szerokosc spodni do ilosci paskow,
    rozpoznawac druzyne pilki noznej po ksztalcie nosa ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-03-06 22:05:02
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2005 22:42:52 +0100, mangha <R...@d...pl>
    napisał:

    > "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote

    > Prosz? Ci?.... Co mo?e umie? 16-latek?

    No, sadzac z wielu tutejszych wypowiedzi, to juz powinien znac ze dwa
    jezyki, biegle programowac i miec za soba z rok jakiegos wolentariatu ;)
    Jesli naturalnie powaznie mysli o przyszlym znalezieniu pracy....;)

    Ja w jego wieku to mialem mozliwosc juz zarabiac poprzez OHP (zaklady
    braly do sprzatania i prac pomocniczych w czasie ferii) natomiast na
    dorabianie w czasie roku szkolnego to nie mialem raczej pomyslow.

    16- latek? - Moze do ulotek (nie wiem, jak tam z zarobkami - czy uzbiera
    potrzebna sume?), bo widuje glownie prawie dzieci przy roznoszeniu tego po
    domach..

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2005-03-06 22:20:20
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2005 21:52:14 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > Może przepisywać teksty na komputerze (jeśli posiada).

    I zostac operatorem e-mail , do ktorej to sciezki kariery wiele osob
    zacheca na tej i innych grupach? ;)

    Tak powaznie , to zeby sie sprzedac w takich "uslugach" jak wspomniales
    wczesniej to trzeba miec bardzo duzo sprytu, albo wiele znajomosci
    (znajomych).
    Znajoma nauczycielka opowiadala mi kiedys, wiele lat temu , o wrodzonym
    przypadku sprytu "ekonomicznego" jaki zobserwowala na jednej z kolonii.
    Wszystkie dzieci dzien w dzien oblegaly sklepy z pamiatkami i zabawkami i
    kupowaly rozmaite gadzety i zabawki. Jeden z chlopcow rowniez z
    pozostalymi ogladal te zabawki, podpowiadal kolegom co jest najfajniejsze
    ale sam nic nie kupowal. Po kilku dniach kobiecie zrobilo sie zal malego i
    zaproponowala mu, ze sama mu kupi jakis drobiazg. Na to chlopiec
    odpowiedzial:
    " Prosze Pani, spokojnie....Jeszcze kilka dni, a im skoncza sie pieniadze
    na slodycze. Ja wtedy zaczne odkupywac te zabawki, ktore sie nie
    rozlecialy a jeszcze mi podobaja, za 1/3 albo i mniej ceny"
    Wrodzone.....

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2005-03-06 22:38:51
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl>

    > Dlubac w nosie, przeklinac, dobierac szerokosc spodni do ilosci paskow,
    > rozpoznawac druzyne pilki noznej po ksztalcie nosa ....
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    A zdziwilbys sie..Krzysiu i Czesiu uratowaliscie moj honor;) i za to Wam
    chwala:) A oprocz tego umie pomoc w naprawie motoroweru, zaopiekowac sie
    dzieckiem tez moge bo sam mam mlodszego brata, w majsterkowaniu tez cos moge
    pomoc bo troche sie tym interesuje...itp. A co do ulotek to moim miasteczku
    niesety wszystko juz pozajmowane:(

    Ale dzieki za wsparcie (coniektorym)

    Pozdrawiam

    Arian

    P.S. A tak na marginesie to nie chodze w spodniach typu "worki po ziemniakach":P

  • 9. Data: 2005-03-06 23:11:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mangha <R...@d...pl> wrote:

    > Proszę Cię.... Co może umieć 16-latek?

    Znam jednego człowieka, który w wieku 17-lat pracował na pół etatu jako
    administrator w firmie ISP. Bynajmniej nie było to w tym roku, czy ubiegłym,
    a jakieś 8-9 lat temu.
    Chcesz o tym porozmawiać?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2005-03-07 00:19:24
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mangha" <R...@d...pl> napisał w wiadomości

    > "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote

    > Proszę Cię.... Co może umieć 16-latek?
    >

    > --
    > mangha

    Hehehe...jak mialem 15 lat to zatrudniono mnie jako admina -> mam w CV
    wpisane :D jak mialem 17 to dano mi juz samochód sluzbowy....jak mialem 19
    to odszedlem bo za malo placili...teraz mam 20 i znowu pracuje jako
    admin/helpdesk :)

    pzdr.
    scalem