PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent pieniężny

  • 1. Data: 2005-03-06 17:52:17
    Temat: ekwiwalent pieniężny
    Od: "arkady" <a...@p...onet.pl>

    Pracuję od 8 miesięcy w nowej firmie. Przysługuje mi z racji lat pracy 26
    dni urlopu. Nie wykorzystałem od 8 miesięcy pracy w firmie ani jednego dnia
    urlopu. Kodeks pracy mówi, iż urlop za poprzedni rok powiniem wykorzystać do
    końca marca. Ale pracodawca nie chce (mi się też nie chce) udzielić urlopu.
    Otrzymam z dniem 31 marca ekwiwalent pieniężny za należny urlop za rok
    poprzedni?

  • 2. Data: 2005-03-06 18:10:28
    Temat: Re: ekwiwalent pieniężny
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Otrzymam z dniem 31 marca ekwiwalent pieniężny za należny urlop za rok
    > poprzedni?

    Nie.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2005-03-06 19:32:08
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2005 18:52:17 +0100, arkady <a...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Pracuj? od 8 miesi?cy w nowej firmie. Przys?uguje mi z racji lat pracy 26
    > dni urlopu. Nie wykorzysta?em od 8 miesi?cy pracy w firmie ani jednego
    > dnia
    > urlopu. Kodeks pracy mówi, i? urlop za poprzedni rok powiniem
    > wykorzysta? do
    > ko?ca marca. Ale pracodawca nie chce (mi si? te? nie chce) udzieli?
    > urlopu.
    > Otrzymam z dniem 31 marca ekwiwalent pieni??ny za nale?ny urlop za rok
    > poprzedni?

    O ile nie zaingeruje przy jakiejs kontroli PIP, to przy pierwszej okazji
    urlopu, w pierwszej kolejnosci jest wybierany urlop zalegly.Urlop
    "starszy" niz sprzed trzech przepada. Jesli przy okazji jakiejs choroby
    skorzystasz z urlopu a nie zwolnienia i bedziesz wybieral co roku swoje 2
    obowiazkowe tygodnie wraz z kilkoma dniami na jakies sytuacje losoweitp.
    to taka sytuacja (przepadek urlopu zaleglego za kilka lat) raczej ci nie
    zagrozi.
    Niektorzy ida tez na uklad, ze pracuja normalnie a wypisuja urlop, ale
    przewaznie konczy sie to tym, ze finansowo dostaja tyle samo, jakby byli
    na urlopie, mimo pracy w tym czasie - zdejmuja pracodawcy niewygodny garb
    urlopowy bez korzysci dla siebie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2005-03-06 23:24:21
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 6 Mar 2005 18:52:17 +0100, "arkady"
    <a...@p...onet.pl> zakodował:

    >Otrzymam z dniem 31 marca ekwiwalent pieniężny za należny urlop za rok
    >poprzedni?

    Nie.
    Dopiero przy rozstaniu z firmą (o ile nie przepadnie).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-03-07 03:48:20
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-06 18:52, *arkady* w te oto słowa się odzywa:
> [...]
    > Otrzymam z dniem 31 marca ekwiwalent pieniężny za należny urlop za rok

    Oficjalnie nie :)

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!