PracaGrupypl.praca.dyskusje › Macie jakis pomysl?

  • 21. Data: 2005-03-07 18:20:13
    Temat: Re: Macie jakis pomysl?
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: HERAKLES [Mon, 07 Mar 2005 10:01:56 +0100]:

    > 16(a nawet 20) latek może być bombą, także trzeba uważać.

    W sumie to ja sie bardziej obawiam ze dwa razy starszych
    nieudacznikow, ktorzy wcisna Ci kazdy kit byle tylko ta
    prace dostac -- a potem "czy sie stoi czy sie lezy" i jak
    im sie tylko uwage zwroci to heja do sadu pracy i na niusy
    narzekac u jakiej kanalii pracuja.

    Kira

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)

  • 22. Data: 2005-03-07 18:20:48
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Arian [7 Mar 2005 15:29:02 +0100]:

    > P.S. A tak dla czystego sumienia zapytam czy ktos mogl by
    > zaproponowac cos w okolicach Prudnika??

    Dopoki nie napiszesz co to jest to "cos", to pewnie nikt.

    Kira

  • 23. Data: 2005-03-07 18:39:10
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl>

    > Re to: Arian [7 Mar 2005 15:29:02 +0100]:

    > Dopoki nie napiszesz co to jest to "cos", to pewnie nikt.
    >

    > Kira

    Jezeli chodzi o to co ja moglbym robic to np. z tych rzeczy co ktos juz
    zaproponowal:
    "Zbierać truskawki, trzepać dywany, myć okna, latać po zakupy, wyprowadzać
    psy na spacer, opiekować się dziećmi (no well, co prawda mam "ciut" więcej
    niż 16 lat, ale ze 2-3 lata temu kolega mi zaproponował, że mnie weźmie na
    niańkę do swoich 5 córek, odmówiłem, bo to straszne wampiry energetyczne,
    po około godzinnym pobycie u niego i zabawą z małymi byłem ledwo żyw...),
    latać z łatą mierniczą po polach jako pomocnik geodety, pomagać przy
    remontach (malowanie czy tapetowanie to nie jest jakaś wielka filozofia,
    jeśli ktoś wytłumaczy co i jak), przekopać grządkę... To z tych wymagających
    kondycji fizycznej i/lub pewnych zdolności manualnych.
    Poza tym może być uzdolniony w jakiejś dziedzinie i udzielać korepetycji.
    Może przepisywać teksty na komputerze (jeśli posiada)."
    Od siebie moge dodac jeszcze: korepetycje z biologi- bo z tego jestem dosyc
    dobry (przez 3 lata gim. 6 na koniec :]), w tej sytuacji- odsniezanie, oprawiac
    jakis tekst na komputerze, drobne prace majsterkowica, nauka zonglowania,
    chodzenia na szczudlach ;)

    Jesli potrzeba by bylo jeszcze dokladniej to odpisze na prv.

    Pozdrawiam

    Arian

  • 24. Data: 2005-03-07 21:43:34
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2005 18:34:40 +0100, PiotrG <p...@s...com.pl>
    napisał:

    > Eee, tutaj nie trafiles ;-)
    > W zeszlym roku wspolpracowalem z gosciem, ktory bodaj jeszcze w
    > szkole sredniej sie uczyl, ale biegle programowal w C pod Linuksem.
    > Naprawde byl rewelacyjny - i, co najwazniejsze, mial tez niezle pomysly
    > w kwestii algorytmow.

    Alez oczywiscie. Sa wyjatki od sredniej, jak zreszta w kazdej grupie czy
    to wiekowej czy etnicznej czy jakiej chcesz. Ale jesli np. 5-o latki
    zarabiaja niezle pieniadze grajac w reklamach, to nie bedziesz chyba
    zarzucal wszystkim pozostalym przedszkolakom, ze sie obijaja, a dzieciom
    starszym, ze zaprzepascily taka mozliwosc kariery? Podobnie jak czytalem
    kiedys o nieletnich geniuszach finansowych, ktorzy graja na gieldzie "na
    konto" rodzicow (sami jako nieletni nie maja mozliwosci) i swoim wyczuciem
    dorobili sie niezlych fortun.
    Ja sam podlaczylem sie kilka lat temu do netu do sieci (nietypowa -
    rozlegla - domki jednorodzinne) zalozonej i administrowanej wtedy przez
    18-latka, z tym, ze pierwsze -nascie komputerow podlaczyl kilka lat
    wczesniej - w jakim wtedy mogl byc wieku?
    Obecnie gosc studiuje informatyke pracujac jednoczesnie na szeregowym
    stanowisku w firmie informatycznej. ale chyba bez wiekszych "wodotryskow".

    Sam post i dyskusje staram sie jednak odnosic raczej do przecietnej, ktora
    w wieku 16 lat nie jest jeszcze na tyle wyspecjalizowana (zwlaszcza jesli
    uczy sie jeszcze w liceum) zeby swoja wiedze sporzytkowac bardziej
    specjalistycznie zarobkowo. Jednoczesnie duze bezrobocie stawia takiej
    mlodzierzy dodatkowe bariery w pracach niewykwalifikowanych gdyz sa one
    zajmowane przez doroslych zmuszonych do zdobywania w nich srodkow bytowych.

    > Mial tylko jedna wade - i to zwalam na "karb" mlodego wieku: byl
    > absolutnie nieterminowy - zawsze cos mu wypadalo, albo sie przedluzalo.
    > Ale mysle, ze z takich problemow po prostu sie wyrasta ;-)

    Informatycy?????? ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##