PracaGrupypl.praca.dyskusje › MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków

  • 51. Data: 2006-07-26 21:26:07
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:44C7CE16.89A97A4B@gazeta.pl...

    > Zgaduje ;) Masz za krotkie doświadczenie i nie masz ogólnych podstaw
    > teoretycznych.

    mowilem Ci juz ze masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz? Mowilem.
    Nigdzie nie napisalem ze mam krotkie doswiadczenie.
    A skad niby wiesz ze nie mam ogolnych podstaw toretycznych, to tylko zostanie
    Twoja slodka tajemnica. Podpowiem Ci tylko ze musisz zmienic metode wrozenia.

  • 52. Data: 2006-07-26 21:28:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Tak z ciekawości - możesz na priv podrzucić tytuły? Jestem ciekaw czy któreś

    Poszukam i podesle.

    > Ale fakt. Późno dodali. Zdecyyyydowanie za późno. :/

    No widzisz, a ja o tym wiedzialem, nawet jak nie bylow MySQL -- bo na
    MySQL swiatr sie nie konczy. To ze MySQL mozna bylo uzywac nei majac
    baldego pojecia czym sa bazydanych i trzymac caly portal w jednej
    tablicy nie oznacza, ze taki jest caly swiat ;)))

    > No to wymagaj SVNa. ;)

    Kiedylubie jak sie myla, jest to kolejne sitko filtracji ;)

    Np pomylic PEAR z Perlem to tez trza byc zdolnym ;]

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 53. Data: 2006-07-26 21:36:58
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > delphi - jakies 2 tygodnie
    Całe VCL ? Wiesz, mi też po 2 tygodniach układania komponentów i przypisywania
    wartości propertisom wydawało się, że znam delphi. A robię w nim już 5 rok i nie
    powiem, bym znał jego wszystkie tajniki.

  • 54. Data: 2006-07-26 21:45:40
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > jaka ignorancje? Musialem napisac pewna stacjonarna aplikacje, czasu malo,
    > wybralem delphi, bo borland ma zawsze dobre kompilatory, a do C mama jaks
    > mlodziencza alergie ;) Napisalem ja i dziala. Nie ucze sie czegos co mi nie
    > jest potrzebne. Nie wiem wielu rzeczy jak zrobic w Delphi, ale to tylko wynik
    > ze nie bylo to jeszcze mi potrzebne.
    No to długo się uczyłeś. Prostą bazę danych robi się w delphi niemal z marszu.
    Ale to tak naprawdę nie jest PROGRAMOWANIE

  • 55. Data: 2006-07-26 21:51:45
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > wartości propertisom wydawało się, że znam delphi. A robię w nim już 5 rok i
    > nie powiem, bym znał jego wszystkie tajniki.

    to jestes "zdolny" nic dziwnego ze 5 lat Ci zajmuje poznawanie dosc prostego
    jezyka (choc obsluge tablic to mogliby w koncu uproscic ;)

  • 56. Data: 2006-07-26 21:52:49
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    the_foe wrote:

> [...]
    > Twoja slodka tajemnica. Podpowiem Ci tylko ze musisz zmienic metode wrozenia.

    No dobrze, to zobaczmy ile masz tego doswiadczenia :) Bo moze dla Ciebie
    dlugie, dla mnie krotkie. Jesli masz wiecej niz 10 lat w IT czynnego
    doswiadczenia to wchodze pod stol i odszczekuje. Mozesz do okresu
    doswiadczenia wliczycz studia kierunkowe.

    :)

  • 57. Data: 2006-07-26 21:58:02
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    jaQbek wrote:

    > A kto robił analizę i studium doboru technologii ? Bo jeśli
    > również "ludzie z łapanki" to się nie dziwię. Jeśli analiza jest

    Powiem tylko tyle, ze bylem na pierwszym omawianiu systemu obslugi
    procesu biznesowego i prelegent (analityk) nie bardzo wiedzial
    jak ten proces przebiega w firmie, dla ktorej pisano
    aplikacje ...
    Jednak chyba projekt bazy danych nie powinien byc robiony przez
    programiste, ktoremu akurat tak sie wydaje, ze bedzie dobrze?
    Uklad danych w tablicach byl taki, ze jak sie chcialo zrobic
    raport miesieczny sprzedazy to trzeba bylo przedzierac sie przez
    kilka tablic poslugujac sie indeksami. Na szkoleniu prelegent
    prezentowal nam narzedzie do tworzenia raportow co zajelo mu
    jakies 3 dni i na koniec kazdy mial utworzyc "program" generujacy
    raport miesieczny. Poniewaz ja w tej firmie administrowalem
    systemem i siecia i wyslano mnie z rozpedu to zajmowalem sie
    czyms innym i na koniec prelegent przyszedl i spytal a Pan? Jak
    Panu idzie? Wiec w ciagu 15 minut napisalem 3 zapytania SQL i
    podalem wynik :-))) Bardzo sie zdziwil, ze mozna to zrobic tak
    prosto ...
    Wracajac do tematu w Polsce moze zabraknac ludzi myslacych, ktorzy
    maja dosyc istniejacych ukladow i chcieliby troche pooddychac
    lepszym powietrzem.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 58. Data: 2006-07-26 22:06:29
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    > doswiadczenia to wchodze pod stol i odszczekuje. Mozesz do okresu
    > doswiadczenia wliczycz studia kierunkowe.

    ty siedzisz caly czas przed kompem? co napisze to jzu odpowiadasz ;)
    nigdzie nie napisalem takze ze mam dlugie.
    Programuje od 18 lat, zaczynalem od Amigi Basic i AMOSa. Na PC moja pasja byl
    VB, a od 2003 roku zajmuje sie prawie wylacznie PHP, miedzy czasie cos tylko
    zrobie w delphi, pythonie. Baza tylko MySQL - nigdy nie potzrebowalem triggerow,
    TRoche na tym zarobilem, ale zawsze traktowalem to wylacznie jako hobby, robie
    to co mi sprawia przyjemnosc.
    Jesli z tych danych wnioskujesz ze pisze include ( $_GET['s'] ) ; i przesylam
    fizyczne pliki mysql'a to powiem LOL

  • 59. Data: 2006-07-26 22:17:19
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    the_foe wrote:

    > to jestes "zdolny" nic dziwnego ze 5 lat Ci zajmuje poznawanie dosc prostego
    > jezyka (choc obsluge tablic to mogliby w koncu uproscic ;)

    eee to chyba jakas tendencja ogolna. Mam kumpla i od ponad 8-mi lat
    zajmuje sie programowaniem glownie w Delphi. I jakos ciagle mowi,z e cos
    nowego, ze czegos tam sie uczy, ze jakies lepsze rozwiazanie. A gosc
    jest dobry.

  • 60. Data: 2006-07-26 22:28:53
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    the_foe wrote:

    > ty siedzisz caly czas przed kompem? co napisze to jzu odpowiadasz ;)

    No tak wyszlo. Przez te upalyw dzien jestem nie do zycia. A musialem
    zorganizowac prace kilku ludziom. Zebymieli co jutro robic. Posprawdzac
    musialem co zrobili. I takie tam. :)

    > nigdzie nie napisalem takze ze mam dlugie.

    No dlatego Cie prowokuje, zebys podal jakie ;)

    > Programuje od 18 lat,

    Hau Hau.

    Ale w sumie jak tak spojrzec na "programowanie" to ja (z kumplem)
    napisalismy pierwszy program na Atari 600 czy 400 w pierwszej klasie
    podstawowki (skonczone 7 lat mielismy). Tez w Basicu ;)

    > zaczynalem od Amigi Basic i AMOSa. Na PC moja pasja byl
    > VB,

    Bleh, ohyda ;)

    > a od 2003 roku zajmuje sie prawie wylacznie PHP,

    To nudno :)

    > Jesli z tych danych wnioskujesz ze pisze include ( $_GET['s'] ) ; i przesylam
    > fizyczne pliki mysql'a to powiem LOL

    Niestety, w 99 przypadkach na 100 tak ludzie robią. Choc i robią gorsze
    rzeczy ;)

    Moze jestes tym wyjatkiem 1 na 100? :>