PracaGrupypl.praca.dyskusje › MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków

  • 1. Data: 2006-07-26 09:30:08
    Temat: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: herakles <h...@b...pl>

    http://biznes.onet.pl/0,1361836,wiadomosci.html

    Dodam, informatyków po Wyższych Szkołach Opierdalania!
    Wprowadze nowy skrót: *WSO*.

  • 2. Data: 2006-07-26 09:49:57
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    > http://biznes.onet.pl/0,1361836,wiadomosci.html
    >
    > Dodam, informatyków po Wyższych Szkołach Opierdalania!
    > Wprowadze nowy skrót: *WSO*.

    a po co komu informatycy?
    To jakas totalna glupota - 5 letnie studia informatyczne.
    Np w USA, ludzie sie specjalizuja w konkretnym zawodzie (np. web developer) i
    nie potrzeba do tego studiow.
    Liczy sie wydajnosc, ajak ktos jest od wszytkiego to jest do niczego, no chyba
    ze sam sie bedzie doksztalcal kierunkowo, tylko po co mu do tego studia?

  • 3. Data: 2006-07-26 09:55:27
    Od: herakles <h...@b...pl>

    the_foe wrote:

> [...]
    > Liczy sie wydajnosc, ajak ktos jest od wszytkiego to jest do niczego, no
    > chyba ze sam sie bedzie doksztalcal kierunkowo, tylko po co mu do tego
    Po to żeby coś sobą reprezentował!

  • 4. Data: 2006-07-26 10:08:37
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    the_foe napisał(a):

    > To jakas totalna glupota - 5 letnie studia informatyczne.
    > Np w USA, ludzie sie specjalizuja w konkretnym zawodzie (np. web developer) i
    > nie potrzeba do tego studiow.

    Hm. Podałeś doskonały przykład. Webdeveloperką właśnie zajmują się
    zazwyczaj samouki, niekoniecznie po studiach. "Efekty" tego niestety widać.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2006-07-26 10:09:51
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Po to żeby coś sobą reprezentował!

    co? myslalem ze do pracy idzie sie zeby wykonywac okreslone zadania. Myslisz ze
    na studiach kogokolwiek nauczyli np, programowania?

  • 6. Data: 2006-07-26 10:44:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    the_foe wrote:

    > tylko po co mu do tego studia?

    W sumie medycyna trwa 6 lat. A po co to komu jak moanz si eod razu
    specjalizowac w szamanizmie ziolowym...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 7. Data: 2006-07-26 10:45:04
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze tak. Specjalnie poszedlem na studia podyplomowe, zeby
    > podciagnac swoja wiedze z tych dzialow, ktorych nie mialem na moich
    > studiach. Samouctwo jest dobre, bo jak ktos ma motywacje to duzo sie
    > nauczy. Jednak niektore, bardziej zaawansowane rzeczy, sam nie da rady
    > przeskoczyc...

    a co ty tak o ty samouctwie ? ;)
    slowa o ty nie napisalem. Kursy, szkolenia, staze, sympozja, otwarte wyklady
    itp... w niektorych dziedzinach daja wiecej niz 5 letnie studia. Wg mnie w
    branzy IT daja wiecej, gdyz zainteresowany moze ksztaltowac swoja wiedze
    dynamicznie. 5 lat dla IT do cala epoka i sadze ze w przypadku informatyki to za
    duzo.
    Bo kierunek informatyczny jest jak fizyczny: nie tworzy informatykow czy fizykow
    tylko ludzi mogacych uczyc innych materialu.

  • 8. Data: 2006-07-26 10:46:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 9. Data: 2006-07-26 10:47:08
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > W sumie medycyna trwa 6 lat. A po co to komu jak moanz si eod razu
    > specjalizowac w szamanizmie ziolowym...

    to porownanie jest glupie az do nonsensu. Zlego "informatyka" zweryfikuje rynek
    pracy a zlego "lekarza" martwi pacjenci.
    Skoro 6 lat wystarczy na stworzenie lekarza, to, dyskontujac ilosc potrzebnej
    wiedzy i doswiadczenia, to na informatyke powinno starczyc 2 lata.

  • 10. Data: 2006-07-26 10:54:08
    Od: herakles <h...@b...pl>

    the_foe wrote:

> [...]
    > Skoro 6 lat wystarczy na stworzenie lekarza, to, dyskontujac ilosc
    > potrzebnej wiedzy i doswiadczenia, to na informatyke powinno starczyc 2
    buhahahaha z której hoinki tyś się urwał, chyba z wysokiej i upadłeś prosto
    na głowę.