PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezplatna praktyka - koszty na pracodawcy?

  • 1. Data: 2006-07-26 10:51:31
    Temat: bezplatna praktyka - koszty na pracodawcy?
    Od: m...@o...pl

    czesc,

    nie za bardzo wiem jak i gdzie szukac informacji na ten temat. wiec
    mam nadzieje, ze mi pomozecie.

    Czy zatrudniajac praktykanta (studenta) na bezplatna praktyke,
    pracodawca ponosi jakiekolwiek koszty? ZUS, podatek? Cokolwiek??

    pzdr

    Lamia_

  • 2. Data: 2006-07-26 10:58:50
    Temat: Re: bezplatna praktyka - koszty na pracodawcy?
    Od: herakles <h...@b...pl>

    m...@o...pl wrote:

> [...]
    >
    > Czy zatrudniajac praktykanta (studenta) na bezplatna praktyke,
    > pracodawca ponosi jakiekolwiek koszty? ZUS, podatek? Cokolwiek??

    Żadnych.

  • 3. Data: 2006-07-26 12:04:44
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Żadnych.

    Bzdura. Z kosztow bezposrednich: szkolenie BHP. Z kosztow posrednich: czas
    pracownika poswiecony na wydawanie i odbieranie pracy. oraz na tlumaczenie
    tysiecy z pozoru nieistotnych szczegolow.

    sz.