PracaGrupypl.praca.dyskusje › MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków

  • 11. Data: 2006-07-26 10:56:14
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    the_foe napisał(a):

    > Skoro 6 lat wystarczy na stworzenie lekarza, to, dyskontujac ilosc potrzebnej
    > wiedzy i doswiadczenia, to na informatyke powinno starczyc 2 lata.

    Aha. Bo nie ma programistów piszących oprogramowanie, w którym mały błąd
    może spowodować straty na grube miliony. Ty bys chciał, żeby systemw
    Twoim banku napisał samouk, po liceum?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2006-07-26 10:57:30
    Od: herakles <h...@b...pl>

    the_foe wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a co ty tak o ty samouctwie ? ;)
    > slowa o ty nie napisalem. Kursy, szkolenia, staze, sympozja, otwarte
    > wyklady itp... w niektorych dziedzinach daja wiecej niz 5 letnie studia.
    > Wg mnie w branzy IT daja wiecej, gdyz zainteresowany moze ksztaltowac
    > swoja wiedze dynamicznie. 5 lat dla IT do cala epoka i sadze ze w
    > przypadku informatyki to za duzo.
    > Bo kierunek informatyczny jest jak fizyczny: nie tworzy informatykow czy
    > fizykow tylko ludzi mogacych uczyc innych materialu.

    No i przychodzą tacy "informatycy" do pracy po *WSO* a jak ich zapytam, jak
    się sortuje, to mi mówią że w sqlu daje się order by i to ma być wiedza
    informatyczna, o przechodzeniu grafu ważonego już nie wspomnę, chociaż moim
    zdaniem to podstawa, żeby chociaż wiedzieć jak podejść do problemu.

  • 13. Data: 2006-07-26 10:57:35
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    > buhahahaha z której hoinki tyś się urwał, chyba z wysokiej i upadłeś prosto
    > na głowę.

    masz cos do powiedzenia czy u ciebie w domu kazdy ma taki dar przekazywania
    swoich mysli?
    Jezeli nie masz nic do napisania to lepiej wlacz sobie tetrisa.

  • 14. Data: 2006-07-26 11:07:02
    Od: herakles <h...@b...pl>

    the_foe wrote:

    > Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > masz cos do powiedzenia czy u ciebie w domu kazdy ma taki dar
    > przekazywania swoich mysli?
    > Jezeli nie masz nic do napisania to lepiej wlacz sobie tetrisa.

    Już się na moją rodzinę porywasz, bo argumenty się skończyły, prostaczku!

  • 15. Data: 2006-07-26 11:10:21
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Aha. Bo nie ma programistów piszących oprogramowanie, w którym mały błąd
    > może spowodować straty na grube miliony. Ty bys chciał, żeby systemw
    > Twoim banku napisał samouk, po liceum?

    qwa, co wy z tymi "samoukami"? Slowa o tym nie napisalem.
    A co, zatrudnia do tego szczypiora z dyplomem?
    Zatrudnia czlowieka ktory sie na tym zna. Koniec. Kropka.

  • 16. Data: 2006-07-26 11:12:23
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Już się na moją rodzinę porywasz, bo argumenty się skończyły, prostaczku!

    dziecko neostrady?

  • 17. Data: 2006-07-26 11:45:36
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a co ty tak o ty samouctwie ? ;)

    Czuc od Ciebie jakis kompleks na kilometr. Pewnie nie studiujesz, a jesli
    juz to we wspomnianej "WSO". Jesli mowimy o powaznych informatykach takich
    ktorzy pisza np. aplikacje dla bankow to solidne podstawy (czytaj studia
    wyzsze) + xx doswiadczenia zawodowego to podstawa.

  • 18. Data: 2006-07-26 11:55:27
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    >>> nauczy. Jednak niektore, bardziej zaawansowane rzeczy, sam nie da rady

    > Czuc od Ciebie jakis kompleks na kilometr. Pewnie nie studiujesz, a jesli

    a skad ta wiedza o mnie? Mam juz 30 lat i dyplom takze, choc z dziedzin
    spolecznych, nie mama zadnego wyksztalcenia informatycznego i nie jestem obecny
    w tej branzy.

    > juz to we wspomnianej "WSO". Jesli mowimy o powaznych informatykach takich
    > ktorzy pisza np. aplikacje dla bankow to solidne podstawy (czytaj studia
    > wyzsze) + xx doswiadczenia zawodowego to podstawa.

    wlasnie, mowimy o powaznych informatykach. Tyle ze w ogloszeniach o prace, tego
    typu, nikt nie pisze ze potzrebuje informatyka. Pomysl dlaczego.

  • 19. Data: 2006-07-26 12:26:31
    Od: "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 26.07.2006 herakles <h...@b...pl> napisał/a:

> [...]
    > informatyczna, o przechodzeniu grafu ważonego już nie wspomnę, chociaż moim
    > zdaniem to podstawa, żeby chociaż wiedzieć jak podejść do problemu.

    Są studia podyplomowe z baz danch ;)

    --
    ===
    [GG 2483471 hex 25E50F] bombiarz samobójca

  • 20. Data: 2006-07-26 12:35:44
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > a skad ta wiedza o mnie? Mam juz 30 lat i dyplom takze, choc z dziedzin
    > spolecznych, nie mama zadnego wyksztalcenia informatycznego i nie jestem

    ROTFL. Jak mozna sie tak zazarcie wypowiadac o czyms o czym nie ma sie
    zielonego pojecia.

    > wlasnie, mowimy o powaznych informatykach. Tyle ze w ogloszeniach o prace,
    > tego typu, nikt nie pisze ze potzrebuje informatyka. Pomysl dlaczego.

    Tutaj sa skutki tego o czym pisalem wyzej. Uzywalem pojecia "informatyk" w
    szerszym kontekscie. Przeciez oczywiste jest ze teraz licza sie
    specjalizacje typu: administrator oracle, programista J2EE, czy specjalista
    ds. zabezpieczen, a jesli szukaja "informatyka" to bedzie sie cieciem od
    instalowania windowsow i wymieniania tuszu w drukarce.