PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
  • Data: 2006-07-27 07:19:07
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie jestem humanista. Nauki spoleczne to inna bajka. W ekonometrii jest
    > wiecej matematyki niz w informatyce. Jednakze to wciaz sa nauki spoleczne.
    informatyka(programowanie) to dział matematyki, więc jak może być jej mniej.

    > php na zadowalajacym poziomie nauczylem sie w pol roku, delphi - jakies 2
    He he pół roku na php he he żeby umieć w tym pisać wystarczy tydzień, jeżeli
    się ma oczywiście podstawy ze studiów, więc sam widzisz jak straciłeś pół
    roku na naukę programowania.

    > tygodnie, VB miesiac (ale wtedy nie mialem dostepu do netu i literarury).
    > Jestem Ci sie w stanie nauczyc czego chcesz dosc szybko. Czy jest to
    To naucz się szybko algorytmu najkrótszej ścieżki w grafie i wywal tu
    pseudokod.

    > mozliwe zebym w pol roku nauczyl sie wycinac wyrostek?

    Przeczytałem w "Detektywie" że Grypsujący więźniowie są mistrzami w
    otwieraniu sobie otrzewnej i wywlekaniu sobie flaków im nie jest do tego
    potrzebna żadna szkoła.

    > chlopie, opowiadamy bajki o ksieciach co wyciagaja 30 patyli na miesiac
    > czy o tych co chca tylko godnie zyc powiedzmy za 2-5?
    > Po co gosciu sie poci 5 lat zeby byc adminstratorem osiedlowki, do czego
    > wiedza zamyka sie w 10 kartkach maszynopisu? A wielu tak konczy.

    A ja znam gości co pocili się pięć lat i administrują po 20 osiedlówek i do
    tego wyciągają jeszcze z etatu.