PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
  • Data: 2006-07-27 09:05:02
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe wrote:

    > Użytkownik "tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a co mam pisac? aplikacje w binderze? tez sie pisalo, ale to slepy
    > zaułek. Napisalem wiele projektow i nie przezywalem zadnych trudnosci.

    Trudnosci zaczynaja sie, gdy ma byc to system zintegrowany a nie jedna
    aplikacja. Jesli bedzie to baza danych to masz kilka roznych narzedzi
    dostajacych sie do danych jednoczesnie, modyfikujacych je i dajacych
    pewne wyniki, dodatkowo baza moze byc rozproszona, badz tez mirrorowana
    wiec pozostaje synchronizacja danych.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl