PracaGrupypl.praca.dyskusje › MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!

  • 11. Data: 2004-07-17 13:34:13
    Temat: Re: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
    Od: "Dariusz" <...@...com>

    Użytkownik "marcins" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:cdb6ho$7r6$1@inews.gazeta.pl...

    > w WYŻSZEJ SZKOLE ZARZĄDZANIA I MARKETINGU ? w wawie..

    > pewnie uczelni "macierzystej" na oczy nie widziales ;)

    > u kozminskiego ?

    Ta. Teraz w zalewie tandetnych prywatnych uczelni, zbijajac bąki mozna miec
    tytul mgr, MBA, dr i to zagranicznej uczelni. Licza sie umiejetnosci i
    wiedza, a nie papierki.

  • 12. Data: 2004-07-17 14:35:15
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "j...@y...com" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:0133.000001ab.40f7fcae@newsgate.onet.pl...
    > Witam wszystkich czytelnikow!

    No nie wiem.
    Skoro piszac doktorat jeszcze cie cos w Polsce "flustruje" to moze
    faktycznie masz powody zeby nie znalezc pracy
    Ale z kolei mnie to nie dziwi, bo wszyscy w mojej pracy sa po studiach i gdy
    czasami wystrzele z dowcipem w stylu:
    - Nie wiecie gdzie tu mozna kupic globus Polski, lub
    - moj stryj ma do sprzedania poczet papiezy polskich, wydanie I
    Wszyscy ochocza zabieraja glos w dyskusji robiac z siebie debilow bo nikt
    sie nie kapnie o co dokladnie chodzi w zarcie

  • 13. Data: 2004-07-17 22:06:56
    Od: "Cc" <c...@g...pl>

    Cześć krajanie! Ale skopaliście faceta! Nosz kurde, pewnie z bólu wije się w męce. A
    to Polska
    właśnie...

  • 14. Data: 2004-07-18 07:44:05
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Cc wrote:
    > Cześć krajanie! Ale skopaliście faceta! Nosz kurde, pewnie z bólu wije się w męce.
    A to Polska
    > właśnie...

    hehe :) bo post byl ewidentnie pod "kopanie" :)))
    anyway merytorycznie : oprocz ciaglego zakuwania pisze ze ma "bogate
    doswiadczenie zawodowe"...ale w poscie _nic_ nie wspomina..IMHO troche
    trudno pogodzic te wszystkie "bajery" ( mba, dr, cim, acca ) ze
    zdobyciem doswiadczenia. chyba ze faktycznie facet to terminator
    niezniszczalny - nauka, praca, czyta i spi 4h/dobe..niestety nie wierze :)

    co do "flustracji" ( moze "lustracji" ? :) ) taki rynek w .pl ze nikt
    nie przyjmie lepszego od siebie ..duzo absolwentow MBA ma problem z
    praca i dosc czesto sie nie przyznaja ( "nie stac nas na pana" ) ..a tu
    koles ma jeszcze kupe innych "pierdul"

    m.

  • 15. Data: 2004-07-18 07:48:15
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Cc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Ale skopaliście faceta!

    Uważasz, że porada, aby poszedł do lekarza to jest kopanie?

    andrzej

  • 16. Data: 2004-07-18 07:48:55
    Od: ".:Backtrim:." <b...@l...nl>

    Dnia 16 Jul 2004 18:05:02 +0200, j...@y...com napisał(a):

    > coz! saskocze Was moi mili czytelnicy , ze od dwuch lat nie moge znalesc

    Nie dziwię się - ortografia. Jeśli piszesz podania z takimi ortami to tylko
    pogratulować papierkowego wykształcenia.

    > Na koniec Zycze wszystkim dobrego dnia i odrobine zyczliwosci i usmiechu!!
    > z powazaniem
    > Jacek Jachowicz

    Życzę zapoznania sie ze słownikiem ortograficznym.
    Pracy w Polsce dla chętnych jest dużo.

    Pozdrawiam

    marcinek

  • 17. Data: 2004-07-18 07:51:53
    Od: ".:Backtrim:." <b...@l...nl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2004 10:40:10 +0200, szomiz napisał(a):

    > Auuu, sialala, mam dwie lewe rece,
    > Auuu, sialala, nie mam pieniedzy,
    > Auuu, sialala, nie mam ochoty,
    > Auuu, sialala, wziac sie do roboty

    Dobre i pasuje tu jak ulał:D

    > No coz, jezeli stac cie na zdobywanie tak odjechanego wyksztalcenia to byc
    > moze po prostu nie potrzebujesz pracy.

    Dobre rozumowanie. Zapewne za jego studia bym przeżył połowę swego
    niewykształconego życia.

    > szomiz

    marcinek

  • 18. Data: 2004-07-18 07:55:13
    Od: ".:Backtrim:." <b...@l...nl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 09:48:15 +0200, andrzej napisał(a):

    > Uważasz, że porada, aby poszedł do lekarza to jest kopanie?

    Dobra rada, a nie kopanie. Niech sie uda do dobrego psychiatry.

    > andrzej

    marcinek

  • 19. Data: 2004-07-18 11:31:15
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Cc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć krajanie! Ale skopaliście faceta! Nosz kurde, pewnie z bólu wije się
    w męce. A to Polska
    > właśnie...

    Nie o to chodzi.
    Zycze mu jak najlepiej .Gosc sie troche pozalil do czego ma prawo. Ale skoro
    ma tyle "bitych papierow" i dobre wyksztalcenie,( chociaz z "flustrajca"
    wyjezdza) nie powinien
    sie zamartwiac i plakac nad losem tylko zebrac do kupy i zaczac szukac
    roboty w miejscach gdzie go akurat potrzebuja, inaczej za jakis czas nawet
    makdonaldzie nie znajdzie pracy. Jakos mi nie pasuje by ktos z
    wyksztalceniem ktore podaje nie potrafil dotrzec do pracodawcy, ktoremu na
    takie kwalifikacje az slina pocieknie.
    Ale wlasnie moze dlatego ze oberwalo mu sie tu nieco, zbierze sie do kupy i
    stanie na nogi.
    Pomysli: jak wy tak to ja wam pokaze :))))))))))

    pzdr
    VomitroN

  • 20. Data: 2004-07-18 11:40:37
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Pomysli: jak wy tak to ja wam pokaze :))))))))))

    albo: co tam mi będą truli, skąd oni mogą wiedzieć, mam ich w nosie i ide na
    piwo (a ja leczę kaca po wczorajszym)
    > pzdr
    > VomitroN
    gromax