PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lojalka (po zwolnieniu)

  • 1. Data: 2006-03-01 17:24:23
    Temat: Lojalka (po zwolnieniu)
    Od: "kurek" <k...@p...onet.pl>

    witam.
    Przy podpisywaniu Umowy o prace pracodawca podsunął mi lojalkę do podpisania.
    Skrótowo treść dotyczyła, niepodejmowania pracy w firmach konkurencyjnych przez
    pół roku (jezeli z jakiś powodów skonczyłbym prace w obecnej firmie). Pracodawca
    nie zapewnił mi żadnych szkoleń czy kursów, chodzi o to ze posiadam wgląd w
    strategiczne informacje.
    Czy jest to zgodne z prawem pracy?
    jarek

  • 2. Data: 2006-03-01 17:38:57
    Temat: Re: Lojalka (po zwolnieniu)
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "kurek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie zapewnił mi żadnych szkoleń czy kursów, chodzi o to ze posiadam wgląd w

    jest. musi ci jednak placic polowe pensji w okresie lojalki

  • 3. Data: 2006-03-01 17:48:02
    Od: "kurek" <k...@p...onet.pl>

    witka.
    tak właśnie słyszałem ale nie byłem pewny.
    dzięki

  • 4. Data: 2006-03-01 19:37:45
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    the_foe zapodał(-a):
    > Użytkownik "kurek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jest. musi ci jednak placic polowe pensji w okresie lojalki

    Witam. Jak to jest dokładnie? Czy _musi_ ? Miałem taką lojalkę, sam rozwiązałem
    umowę o pracę, jednak do dzisiaj pieniążków nie widziałem... Ile jest ważna
    taka umowa/ kiedy się przedawnia?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2006-03-01 20:32:41
    Od: studentos <s...@T...pl>

    01-03-2006, na pl.praca.dyskusje, kurek napisał(a):

    > musi ci jednak placic polowe pensji w okresie lojalki

    Wg, kodeksu pracy, sądzę, że musi płacić średnią pensję przez cały okres
    obowiązywania lojalki...
    studentos

  • 6. Data: 2006-03-01 21:44:13
    Od: m...@g...com

    Jest, jesli jest tez zapis o rekompensacie finansowej (OIDP 25% lub
    50%). Jesli tego nie ma, to taki zapis nie ma absolutnie zadnej mocy
    prawnej.

    mucher

  • 7. Data: 2006-03-01 21:46:32
    Od: PZ <p...@m...com>

    studentos napisał(a):

    > Wg, kodeksu pracy, sądzę, że musi płacić średnią pensję przez cały okres
    > obowiązywania lojalki...
    Taka prosba, w ktorym miejscu jest to napisane?

    Pozdrawiam
    PZ

  • 8. Data: 2006-03-01 22:24:56
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Jest, jesli jest tez zapis o rekompensacie finansowej (OIDP 25% lub
    > 50%). Jesli tego nie ma, to taki zapis nie ma absolutnie zadnej mocy
    > prawnej.
    >
    > mucher

    dokladne wyjasnienie tutaj:
    http://tiny.pl/m1bh