PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferty pracy-VHDL,Verilog

  • 1. Data: 2006-03-01 12:57:46
    Temat: Oferty pracy-VHDL,Verilog
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Witam!
    Czy odwiedzają może to forum osoby związane zawodowo z językami opisu
    sprzętu jak w tytule.
    Mam pytanie odnośnie możliwości zatrudnienia w firmach wykorzystujących te
    języki do projektowania
    układów cyfrowych.
    Czy znajomość tych języków umożliwia znalezienie pracy po zakończeniu
    studiów?
    Może ktoś orientuje się ile można zarobić na początek na stanowisku
    projektanta.
    Może ktoś zna jakieś firmy, które prowadzą rekrutację na stanowiska związane
    ze znajomością tych języków?
    W tej chwili jestem na etapie wybierania pracy mgr. i zastanawiam się nad
    tematem pracy związanym bezpośrednio
    właśnie z tym zagadnieniem, tak aby pogłębić moją znajomość tych języków.
    Obserwując standardowe oferty pracy raczej nie spotkałem się z możliwością
    zatrudnienia w tym kierunku,
    ale możliwe że ktoś ma inne doświadczenia w tym temacie.
    Bardzo proszę o pomoc, jeżeli ktoś dysponuje jakimikolwiek informacjami w
    tym temacie i z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam:
    Sebastian

  • 2. Data: 2006-03-01 21:08:36
    Temat: Re: Oferty pracy-VHDL,Verilog
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

  • 3. Data: 2006-03-01 22:14:28
    Od: Sokół <g...@e...pw.edu.pl>

    NIKO wrote:

    > Czy odwiedzają może to forum osoby związane zawodowo z językami opisu
    > sprzętu jak w tytule.
    Hmm, też się zastanawiam.

    > Może ktoś zna jakieś firmy, które prowadzą rekrutację na stanowiska związane
    > ze znajomością tych języków?
    O ile pamiętam Motorola w Krakowie, Sonion w Szczecinie

    http://www.motorolacareers.com/moto.cfm?cntry=poland
    &page=12
    http://pracuj.pl/oferty/94692_content.html

    > Obserwując standardowe oferty pracy raczej nie spotkałem się z możliwością
    > zatrudnienia w tym kierunku,
    Jest tego trochę więcej, ale Ci nie przytoczę bo nie pamiętam.

    > Pozdrawiam:
    > Sebastian

    Ja również,

    Sokół

  • 4. Data: 2006-03-02 08:02:11
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

> [...]
    > na stanowisku hardware-engineera.
    > mozesz tez byc magistrem elektroniki i nie dostaniesz
    > takiej pracy bo sie na tym nie znasz.
    >
    > w specjalizowanych dziedzinach liczy sie imho wiedza,
    > ktora pracodawca potrafi sprawdzic, a nie prefiks przed nazwiskiem.

    > to zalezy od firmy, twojego doswiadczenia i negocjacji z szefen.

    > http://alltech.gda.pl/pages/jobs.html - praca na pomorzu, lub w krakowie.
    > motorola w krakowie tez ludzi od *hdl-a zbiera. jakies siemensy, delphi
    > i inne zwiazane z elektronika pewnikiem tez. generalnie nie jest najgorzej
    > w tej branzy. wysylaj oferty i wybieraj ;-)

    Witam ponownie!
    Serdeczne dzięki za odpowiedź.Oczywiście nie chodziło mi o to iż po
    zakończeniu studiów tytuł pozwoli
    mi na wybieranie w ofertach pracy w tej dziedzinie, wiem tak samo jak ty iż
    w dzisiejszych czasach tytuł
    przed nazwiskiem nie decyduje o poziomie wiedzy ani w niektórych przypadkach
    o inteligencji :-) (znam parę takich osób).
    W tej chwili stoję przed ważnym wyborem i mając wiedzę na poziomie
    podstawowym w tej dziedzinie, zamierzam
    przez następne 1,5 roku zdobyć taką wiedzę iż pozwoli mi to na aplikowanie
    na stanowiska związane z VHDL,Verilog.
    Chciałem się właśnie dowiedzieć czy opłaca się poszerzać wiedzę w tym
    kierunku, czy też może wybrać inną specjalizację.
    Wiem iż na topie w tej chwili są umiejętności związane z PHP,C,C++,Java, i
    większość osób nastawia się właśnie na naukę
    związaną z tymi zagadnieniami. Dlatego też chciałem się zorientować,czy
    opłaca się kształcić w bardziej niszowym kierunku.
    Dziękuję również Sokołowi za odpowiedź. Wasze odpowiedzi trochę pomagają mi
    w podjęciu decyzji. lecz nie jestem jeszcze do
    końca zdecydowany.
    Dzięki i pozdrawiam:
    Sebastian

  • 5. Data: 2006-03-02 15:51:25
    Od: "Makaron" <b...@p...onet.pl>

    > tym temacie i z góry dziękuję za odpowiedzi.
    > Pozdrawiam:
    > Sebastian

    DCD (digital core design) z Bytomia. Proejtują i wykonują procesory i inne cuda
    w oprciu o układy programowalne. Zlecenia z całego świata. http://www.dcd.pl/
    ..
    Makaron