PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny -problem z umieszczeniem pewnej informacji

  • 11. Data: 2006-05-09 19:45:19
    Temat: Re: List motywacyjny -problem z umieszczeniem pewnej informacji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3q8sm$1880$1@news2.ipartners.pl czarny
    <m...@f...art.lp> pisze:

    > Redagując list motywacyjny do pewnej firmy, natrafiłem na problem.
    > Muszę w CV i LM podać mój adres zamieszkania.
    Nie musisz. Możesz podać adres do korespondencji.

    > Jedyne rozsądne i bezpieczne moim zdaniem wyjście, to podanie adresu np.
    > rodziców. Ale jak podam adres rodziców to wyjdzie na to, że mieszkam 100
    > km od miasta w którym akurat firma potrzebuje pracownika
    Nie, bo to jest adres do korespondencji, a nie adres zamieszkania. Po prostu
    wyraźnie to zaznacz aby uniknąć niejasności.

    Jotte

  • 12. Data: 2006-05-09 21:42:28
    Od: studentos <s...@T...pl>

    09-05-2006, na pl.praca.dyskusje, czarny napisał(a):

    > krótko w CV

    Zaznaczyć, że do korespondencji, a w LM także krótko opisać o co chodzi...
    studentos

  • 13. Data: 2006-05-10 05:40:31
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > No, może i powinien, ale ja nie chcę ryzykować.
    > Listonosz zna swój rewir i (pewnie) wie, że "pod piątką"
    > mieszkał Kowalski a tu na liście napisane "Nowak".

    Pierzysz jak potrzaskany

    Wojtek

  • 14. Data: 2006-05-10 06:41:13
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    fotech napisał(a):

    > Pierzysz jak potrzaskany

    Nie wiem czy masz wyższe wykształcenie, ale podstawowego
    na pewno Ci brak.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 15. Data: 2006-05-10 07:08:22
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    Napisz dwa adresy w CV: do korespondencji i zameldowania. To prawie standard
    wśród dokumentów składanych przez np. studentów.

    Nie pisz nic o tym w LM - LM nie jest od tego - to list MOTYWACYJNY :-)

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 16. Data: 2006-05-10 08:12:05
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Redagując list motywacyjny do pewnej firmy, natrafiłem na problem.
    >
    > Muszę w CV i LM podać mój adres zamieszkania.
    > Wynajmuję nowe mieszkanie od niedawna, wiec nie mogę podać tego adresu,
    > bo listonosz mnie nie zna i nie dostarcza poczty.
    <cut>
    Muhahahahaha..... A co listonosza obchodzi, kto tam mieszka? Po pierwsze,
    wynajmowanie czy tez odsprzedaz mieszkan jest na porzadku dziennym w tym
    kraju, po drugie, nie ma tu obowiazku meldunkowego, po trzecie, poczta jak
    ktos slusznie zauwazyl spisu meldunkowego nie ma. Ja wynajmuje kwadrat i
    dosc regularnie dostaje na skrzynke listy zaadresowane do jakichs zachodnich
    studenciakow ktorzy mieszkali tu wczesniej (a mieszkam w tym mieszkaniu 3
    rok!) Ale moze listonosz z mojej dzielnicy jest jakis malo zainteresowany
    mieszkancami:P A tak w ogole, to raz mi sie chyba zdazylo, zeby
    odpowiedziano mi listownie na papierze - zawsze byl to telefon lub mail.
    pozdr
    /p

  • 17. Data: 2006-05-10 08:14:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    clockworkoi napisał(a):
    [...]
    > po drugie, nie ma tu obowiazku meldunkowego,

    jak nie ma jak jest.....

    p. m.

  • 18. Data: 2006-05-10 09:14:41
    Od: FSC <f...@f...xgfhd.s.pl>

    Dnia 2006-05-10 08:41 , osoba przedstawiajaca sie jako czarny,
    przeslala ponizej zacytowana wiadomosc :

    > Nie wiem czy masz wyższe wykształcenie, ale podstawowego
    > na pewno Ci brak.

    ROTFL. Jeden autor i od razu dwa posty miesiąca :)

    --
    FSC

  • 19. Data: 2006-05-10 09:19:32
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > clockworkoi napisał(a):
    > [...]
    >
    > jak nie ma jak jest.....
    >
    > p. m.

    A to od kiedy?

  • 20. Data: 2006-05-10 13:33:16
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > A to od kiedy?

    Od zawsze. Ale wszyscy to równo olewają. Bo po co wymieniać ciągle
    dokumenty,
    szczególnie jak coś wynajmujesz.

    Stach