PracaGrupypl.praca.dyskusjeLepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec? › Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    From: "tuMEk" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    Date: Thu, 4 Mar 2010 21:48:06 +0100

    > O co zatem chodzi pracodawcom? Dodam, ze nie chodzi o stanowiska, gdzie za
    > zatrudnienie absolwenta, bezrobotnego, rencisty, inwalidy itp. dostaje sie
    > dodatkowe granty. jakie Wy macie doswiadczenia?
    a mnie akurat leczy sytuacja kiedy pracodawca wymaga działalności. Jest
    sprawą jasną ze w takiej sytuacji bede wpolpracownikiem a nie pracownikiem.
    Wedlug mnie powinno sie zabronic sytuacji kiedy pracodawca wymaga DG bo
    jesli nie to dowidzenia -mialem takie przypadki.
    Konkretnie przeszkadza mi

    - brak uregulowanej sprawy urlopu
    - choroba ( ta prawdziwa ) to tez problem
    - falszowanie statystyk / ile to Polakow jest zaradnych i ma firmy - a tak
    naprawde wielu jest wyrobnikami pracujac z firmami/

    wiem ,wiem ze masa ludzi pracuje w ten sposob -OK jesli to ich wybór, nie
    mozna stwarzac jednak sytuacji kiedy jest to niezbedny warunek zmuszajac
    mnie do zalozenia DG ktorej nie chce....

    wiem ze to odwazny osad ale coz...

    tumek