PracaGrupypl.praca.dyskusjeLepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec? › Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    From: "jacem" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    Date: Tue, 2 Mar 2010 15:41:02 +0100

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.u8x13kjcbp2dyt@pavilion.opteris.pl...

    > A jak to sobie wyobrazasz? ;) Jesli prowadzisz dz. gosp. kilka lat to co
    > wpiszesz w CV? I ze skad ma sie doswiadczenie? Jasne, mozna wpisywac miejsca,
    > gdzie sie pracowalo, ale czasem bywalo tak, ze bylo sie tylko podwykonawca na
    > jakis czas, a nie na dlugoletnia umowe.

    Z tym jest pewien problem.
    W CV po prostu wymienić kilku najważniejszych twoich klientów, jak gdyby nigdy
    nic, dla których wykonywałeś usługi.
    I raczej nie powinni wnikać, że to nie etaty.

    > Napisales, ze trzeba by wiecej zaplacic... Ale po to sa umowy, wstepne
    > rozmowy itp, gdzie ustala sie kwote zaplaty. Malo tego - wystawiajac
    > komus fakture, pracodawca moze to sobie wrzucic w koszta, bez
    > brandzlowania sie obliczeniami ZUS itp Nie musi mi stwarzac miejsca
    > pracy wg. ustawy, bo go to wowczas nie dotyczy, przez co zaoszczedza
    > jeszcze wiecej. No i jako ze to nie jest moj jedyny klient(prowadze
    > siec internetowa), to nie ponosimy odpowiedzialnosci z tyt.
    > zatrudnienia na tzw. "wlasny etat u pracodawcy".

    Osoba prowadząca D.G. to dla pracodawcy osoba:

    -mniej dyspozycyjna, szczególnie po godzinach
    -zbyt obrotna (mająca trochę oleju w głowie)
    -asertywna
    -niezależna (bo inne źródła dochodu)
    -w zw. z powyższymi, mogą wystąpić problemy

    j.