PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Date: Tue, 10 Jan 2006 14:57:35 +0100
    From: Qlfon <r...@X...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lekceważenie kandydatów

    Czesc!
    Immona napisał(a):

    > Mam wrazenie, ze wielu kandydatow nie dzwoni, bo majac niskie poczucie
    > wlasnej wartosci uwazaja rozmowe kwalifikacyjna za cos w rodzaju
    > niezaleznie od nich ustalonego egzaminu - sztywny termin, nie
    > przyjdziesz, to - niezaleznie od powodu - nie masz zaliczonego i juz.
    > Jak w przypadku egzaminow na uczelni. Do glowy im nie przyjdzie, ze
    > termin jest ustalany miedzy dwoma osobami po partnersku i ze mozna go
    > przesunac.

    To moze przyklad z zycia: kolezanka sytartowala do call centre jednego z
    bankow internetowych. Oczywiscie w aplikacji podala numer komorkowy.
    Pech chcial, ze rekruter zadzwonill gdy byla w miejskim autobusie.
    Poprosila o telefon za 15 minut, jak bedzie mogla spokojnie odpowiedziec
    na ew. pytania i co? Oczywiscie nigdy juz nie zadzwonili. Po kilku
    takich numerach aplikujacy niestety zaczynaja traktowac ew. pracodawce
    tak jak sami sa traktowani gdzie indziej. Oczywiscie nie prowadzi to do
    niczego, ale faktem jest,z e na rynku pracy nie ma sie poczucia "bycia
    poszukiwanym dobrem" tylko jakims "obowiazkiem dla pracodawcy".
    Tyle.
    --
    Zdrowia!
    Q.