PracaGrupypl.praca.dyskusjeLegalne Oprogramowanie!!!! › Re: Legalne Oprogramowanie!!!!
  • Data: 2002-10-19 05:58:14
    Temat: Re: Legalne Oprogramowanie!!!!
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2iszzs9p7.fsf@pierdol.ninka.net...
> [...]
    za

    > powiadasz, ze zadne? to zrob eksperyment.
    > kup kasete DVD na przyklad (kupujesz - placisz - staje sie twoim
    > majatkiem, w mysl twojego myslenia) i skopiuj jej zawartosc na inna
    > kasete a nastepnie sprzedaj.

    > podobnie jest z oprogramowaniem.
    > nie ma znaczenia ze zaplaciles, bo jesli zainstalowales i
    > potwierdziles, ze zgadzasz sie na warunki licencji, to w mysl prawa
    > jesli je zlamiesz podlegasz karze.

    Ludzie, przeczytajcie to co on pisal zanim zaczniecie sie wymadrzac.
    Przeciez pisal, ze sprzedaje to co kupil, a nie kopie. Zainstalowane u
    siebie kopie kasuje. Takie dzialanie jest dopuszczalne poprzez wielu
    licencjodawcow a nawet jesli nie to przez zdrowy rozsadek, tak jak pisal:
    kupilem cos (tu: prawo do uzywania programu) to moge tym czyms dysponowac,
    rowniez sprzedawac. Sprzedajac, sam to prawo trace, to tez wynikalo z jego
    wypowiedzi.