PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
  • Data: 2003-09-18 07:55:51
    Temat: Re: Łapówka - czy warto??
    Od: Toshi <"bonza[spam]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bka39g$jmr$1@inews.gazeta.pl> Sławek napisal(a):

    > przez rok 500 zł na zycie i 500 zł na jakiegos miłego fi...a. Nie wiem w
    > jakim to miescie praca ( jak na miejscu to ceny kwatery odpadaja) , nie wiem
    > jaki masz zawod, ale... wodke mozna postawic , grzecznościowo (zagryche
    > niech se kupi). Skad wiesz, ze za miesiac ktos nie wezmie 3000 za to zeby
    > ciebie wywalili i przyjeli kogos innego? Wez te 6 tys, pojedz na giełde
    > wazywną, kup pomidorów, sprzedawaj na stoliku, lepiej na tym wyjdziesz.
    > Sławek

    mozesz tez zawsze zrobic jeszcze inaczej:
    idziesz do lapownika i rozmawiasz z nim jeszcze raz o konkretach finansowych
    na koniec mu oswiadczasz, ze rozmowa zostala nagrana i albo dostaniesz ta prace bez
    lapowki, albo z nagraniem pojdziesz do mediow ;-))))
    pozdrawiam

    Toshi

    P.S. Ale mam glopie pomysly! ;-)) Ale czasami mnie tak korci...