PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
  • Data: 2003-09-18 07:29:44
    Temat: Re: Łapówka - czy warto??
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Yonnie \"Róża\"" <r...@g...pl> writes:

    > Poza tym to każdy daje dobre rady, bo to nic nie kosztuje.
    > Pani Miller z USA raczej z głodu nie umrze - nawet jakby
    > w jednym dniu straciła wszystko to zawsze jakąkolwiek pracę
    > (choćby fizyczną) sobie znajdzie.

    w Polsce jak zylam - przez 28 lat, to tez jakos nigdy lapowki ani nie
    dalam ani nie wzielam (chociaz mialam takie propozycje) i popatrz
    poradzilam sobie.

    czary mary.
    moja rodzina - matka, brat, siostra, bratowa, szereg rodzenstwa
    ciotecznego tez jakos bez dawania lapowek sobie radza - a zyja w
    Polsce.

    magia panie, no czysta magia, jak nic.
    szuru-buru-szewc-marchewka-wiadro.

    bez tego ani rusz ;)