PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
  • Data: 2003-09-18 08:24:52
    Temat: Re: Łapówka - czy warto??
    Od: "kazaan" <kazaan(bez tego)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yonnie "Róża"" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bkava9$dgh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dasz to (prawie) każdy na tej grupie Cię zgani.

    Właśnie podjęłem decyzję i dałem już odpowiedź tej osobie. Nie po to
    kończyłem studia i na renomowanej uczelni żeby za kasę dostawać się do
    roboty. Owszem mam rozmowę nagraną na dyktafonie (trzeba brać przykład z p.
    Michnika :) ) ale nie wykorzystam tego tylko z jednego powodu. Gdybym to
    zrobił to pracę straciłaby również osoba która mnie skontaktowała z tą
    osobą. A gdzie później ta kobieta po 40 z 3 dzieci gdzie znajdzie robotę??
    Ale faktem jest że to co się dzieje praktycznie w całej budżetówce to jest
    to jedno wielkie złodziejstwo. Poczynając od służby zdrowia (łapówka za
    przyjęcie na oddział, łapówka za operację) a kończąc na służbach mundurowych
    (łapówka za mandat, za odprawę). I to jest właśnie najgorsze, że osoby który
    mają pilnować porządku w naszym kraju są tak na prawdę na sprzedaż.
    Decyzję podjęłem już na samym początku. Z moim charakterem długo bym tam nie
    wytrzymał. Albo ja bym rozpiździł ten ich cały interes albo oni mnie.
    Wytrzymałem już prawie rok bez stałej pracy to jeszcze trochę wytrzymam. Mam
    nadzieję :(
    Zresztą tory mam blisko i pociągo jeżdzą co parę minut

    > Nie dasz to nie będzie pracy i pewnie da kto inny...
    Pewnie że da, tam jest dłuuuga kolejka chętnych