PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
    From: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Łapówka - czy warto??
    Date: Wed, 17 Sep 2003 22:21:07 +0200

    Użytkownik "kazaan" <kazaan(bez tego)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bka5k5$lmo$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Miasto b. duże, mieszkaniem martwić się nie muszę

    > (zagryche
    >
    > Tego niestety nikt nie może zagwarantować. Może niedługo zmieni się
    > kierownictwo i swoich będą promować. Jedyna pociecha to taka że to robota
    > państwowa i z dnia na dzień wywalć raczej nie mogą. Ale niestety w planach
    > są dalsze redukcje. Szanse awansu - niewielkie, to jest zarezerwowane dla
    > osób z dużymi plecami

    > To niebyłby nawet głupi pomysł, gdyby nie te 5 hipermarketów w okolicy.

    Wartałoby w myśln nowego kodeksu karnego tego kogoś umieścić na właściwym
    dla niego miejscu ( a właściwie "we" właściwym). Czy ten kraj już zupełnie
    przegnił?
    Słyszałam o "dziedziczeniu" posad i etatów, bo nie pracy, w budżetówce. Tam
    się nie pracuje, tylko jest się na etacie. Słyszałam też o półrocznych
    "rebuchach" za dobre stanowisko- też najlepiej w budżetówce. Ale chyba nigdy
    się z tym nie pogodzę. Czy ktoś jeszcze wie co znaczy uczciwość, etyka,
    lojalność?
    Ryba gnije od głowy!!!
    Jak mamy normalnie żyć, jeżeli wszyscy już do tego przywykli, i zaczynają
    uważać to za normę.
    Pozdr.
    Majgocha