PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
    From: "kazaan" <kazaan(bez tego)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Łapówka - czy warto??
    Date: Wed, 17 Sep 2003 19:28:37 +0200

    > przez rok 500 zł na zycie i 500 zł na jakiegos miłego fi...a. Nie wiem w
    > jakim to miescie praca ( jak na miejscu to ceny kwatery odpadaja)

    Miasto b. duże, mieszkaniem martwić się nie muszę

    > nie wiem jaki masz zawod, ale... wodke mozna postawic , grzecznościowo
    (zagryche
    > niech se kupi). Skad wiesz, ze za miesiac ktos nie wezmie 3000 za to zeby
    > ciebie wywalili i przyjeli kogos innego?

    Tego niestety nikt nie może zagwarantować. Może niedługo zmieni się
    kierownictwo i swoich będą promować. Jedyna pociecha to taka że to robota
    państwowa i z dnia na dzień wywalć raczej nie mogą. Ale niestety w planach
    są dalsze redukcje. Szanse awansu - niewielkie, to jest zarezerwowane dla
    osób z dużymi plecami

    > Wez te 6 tys, pojedz na giełde
    > wazywną, kup pomidorów, sprzedawaj na stoliku, lepiej na tym wyjdziesz.

    To niebyłby nawet głupi pomysł, gdyby nie te 5 hipermarketów w okolicy.