PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!

  • 1. Data: 2006-10-05 22:10:44
    Temat: Re: LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 06 Oct 2006 00:23:53 +0200, sheer <s...@v...pl>
    w <eg3vgt$704$4@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Ludu pracujący miast i wsi! Czas iść na barykady! Podejmij ten czyn bitewny
    > i ponieś jeszcze jedną ofiarę - tym razem krwi - i pójdź za swymi ojcami
    > duchowymi z PO - za balcerowicza!  za hipermarkety!  za WYPĘDZONYCH!
    > za Sobotkę!  za spokój zabójcow Papały!
    > za korupcyjne majątki sprzedajnych sędziów!
    > za WSI!  za Sobotica i TVN!
    > za Monikę Olejnik i Olejniczaka!
    > za BEGGEROWĄ!
    >
    > ZA 20% BEZROBOCIE!

    No to w kolejności: tak, tak, nie, nie, nie, nie, tak, tak, tak, nie.

    Najfajniesze są hipermarkety - jak w końcu debile przegłosują zakaz
    handlu w niedzielę, to mam nadzieję, że do 60 000 wywalonych z pracy
    pracowników w końcu dotrze, dzięki komu.

    I jeszcze jedno zdanie: "Nie zgadzam się z tym, co mówisz, ale będę
    walczył, abyś mógł to mówić". Albo coś w ten deseń.

    I idź trollu gdzieś indziej.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-10-05 22:27:00
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):
    > Najfajniesze są hipermarkety - jak w końcu debile przegłosują zakaz
    > handlu w niedzielę, to mam nadzieję, że do 60 000 wywalonych z pracy
    > pracowników w końcu dotrze, dzięki komu.

    nie dotrze. Paru panow z pewnej partii stwierdzi, ze to wina liberalow
    z PO, a "ciemny lud to kupi".

    --

    glos

  • 4. Data: 2006-10-05 22:39:13
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: glosnetu [5 Oct 2006 15:27:00 -0700]:

    > nie dotrze.

    No nie dotrze. Z tym się akurat zgadzam - rządy solidarności
    już mieliśmy, a wniosków jakoś społeczeństwo nie wyciągnęło.
    Nie widzę sensownego powodu, dla którego miałoby wyciągnąć je
    akurat teraz.

    KiraŽ

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 5. Data: 2006-10-05 22:42:29
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-10-06 00:56:03 +0200, sheer <s...@v...pl> said:

    > co tam hipermarkery!

    co tam miejsca pracy, co tam chleb, po co komu dobrobyt

    > są ważniejsze rzeczy,

    na ten przykład "życie wieczne", pomniki, hasełka, zemsta...

    > jak np. to czy uroda gęby kwacha
    > była większa? (zwłaszcza jak klęczał przed tronem Putina)

    uroda gęby? Od czyjej? Tej kaczej w dwóch odbiciach? Zwłaszcza jak się
    płaszczyli przed Rydzykiem?

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 6. Data: 2006-10-05 22:49:47
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):

    > rządy Solidarności były w 1980 ale wnioski to wyciągnąć jedynie mogło ZOMO
    > :P

    to sobie przypomnij, cienki mozdzku, kto rzadzil w latach 1997-2001.

    --

    glos

  • 7. Data: 2006-10-05 22:56:03
    Od: sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:

    > nie dotrze. Paru panow z pewnej partii stwierdzi, ze to wina liberalow
    > z PO, a "ciemny lud to kupi".

    co tam hipermarkery! są ważniejsze rzeczy, jak np. to czy uroda gęby kwacha

  • 8. Data: 2006-10-05 22:59:35
    Od: sheer <s...@v...pl>

  • 9. Data: 2006-10-05 23:02:17
    Od: sheer <s...@v...pl>

    sheer wrote:
    > rządy Solidarności były w 1980 ale wnioski to wyciągnąć jedynie mogło ZOMO

    no i bulterier Stanu Wojenngo, goebels "Dziennika TV"
    służący aż do dziś jako szef programowy największej tv(n)!

    --
    sheer

  • 10. Data: 2006-10-05 23:03:50
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):

    > no kwachu z milerem to przecież nam dopiero dobrobyt zgotowali!
    > i miejsca pracy z kołodką!
    >

    > nie to co jakieś nędzne 30 miliardów Euro jakiś tam Marcinkiewicz!

    tak sie sklada, ze do UE wprowadzili nas wlasnie Miller z Kwachem - czy
    tego sie chce czy nie.

    > Rydzyk to nie Putin a bracia Kaczyńscy to nie postkomuch z teczką KGB w
    > Moskwie, coby się trzeba było płaszczyć!

    Kaczory za to slowne sa - zeby pierwsze z brzegu cytaty siegnac:

    czat z JK z 22.03.2004 (gazeta.pl):
    - Czy jest Pan gotów założyć koalicję z Samoobroną?
    - Nie. My byliśmy głównym wrogiem Samooobrony do niedawna.
    Ja jestem przeciwnikiem mówienia o koalicjach przed wynikiem wyborów.
    Mamy dwa wyraźne zakazy, które dziś obowiązują w samorządach, a
    będą też obowiązywać w nowym parlamencie - SLD i Samoobrona. A
    dziś powinno się powiedzieć odwrotnie - Samoobrona i SLD

    wywiad z JK dla z 16 lutego 2004, Trójka:
    My w kolejnej kompromitacji i w otwieraniu Samoobronie drogi do władzy
    w Polsce uczestniczyć nie będziemy, bo proszę zauważyć, że
    kolejne takie rządy w Polsce jak te, które mamy obecnie, albo te
    które były w poprzedniej kadencji i mamy do czyniena z Samoobroną
    przy władzy i naprawdę z nieszczęściem dla naszego kraju.

    --

    glos