PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM - do wlasnej firmy

  • 1. Data: 2005-06-16 13:37:33
    Temat: LM - do wlasnej firmy
    Od: " Aga" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Mamy w firmie konkurs na wyzsze stanowisko - trzeba wyslac cv i lm. O ile z
    cv nie mam problemow - o tyle z listem juz same ;-) Do dzialu personalnego
    xy pl? Szanowni Panstwo? I co dalej? :-)
    Najgorszy poczatek... pewnie bedziecie miec jakies pomysly - chetnie
    poslucham :-)
    pozdrawiam
    aga

  • 2. Data: 2005-06-16 14:20:25
    Temat: Re: LM - do wlasnej firmy
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Aga napisał(a):

> [...]
    > xy pl? Szanowni Panstwo? I co dalej? :-)
    > Najgorszy poczatek... pewnie bedziecie miec jakies pomysly - chetnie

    Szanowni Państwo,
    W nawiązaniu do oferty Państwa firmy - konkursu na stanowisko Głównego
    Konserwatora Powierzchni Płaskich, z którą miałam okazję zapoznać się
    podczas zebrania z 23.05.2005 r, pragnę złożyć swoją propozycję pracy.

    Oczywiście w lewym górnym rogu piszesz oficjalne dane firmy, jeśli
    kierujesz to do działu HR, to też to zaznacz. W prawym napisz datę.
    Na dole podpis.
    Jeśli LM piszesz, jako osobny dokument to załącz skrót swoich danych
    osobowych (imię i nazwisko, nr telefonu, dotychczasowe stanowisko w firmie).

    --
    Pitt