PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza praca lub praktyki

  • 1. Data: 2005-06-16 14:49:57
    Temat: Re: Pierwsza praca lub praktyki
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    MarC0 napisał(a):
    > Witam serdecznie grupe!
    >
    > Mam taki dylemat.
    > Jestem studentem 3roku PW i od 2 tyg. rozglądam się za pracą. W tym
    > samym czasie mój brat cioteczny się o tym dowiedział i zaproponował mi
    > próbę załatwienia 3miesięcznych praktyk (darmowych) i pozniej praca na
    > 1/2 etatu w duzej firmie telefoni komórkowej na litere "e" (zwanej dalej
    > "firma E"). ;) Bardzo się ucieszyłem z tego powodu... do dziś.
    > Otrzymałem telefon od firmy (zwanej dalej "firma X") w której wcześniej
    > byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, że otrzymałem pracę i zapraszaja mnie
> [...]

    Ja bym sobie zadał na Twoim miejscu pytanie: lepszy wróbelek w garści,
    czy gołąb na dachu?
    Firmę wybierz w zależności od Twojej odpowiedzi na powyższe.

    --
    Pitt

  • 2. Data: 2005-06-16 15:07:09
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    MarC0 napisał(a):

    > Oczywiście wróbel! :)
    > Czy będę mógł zrezygność z wróbla jak złapie gołębia?

    Zawsze możesz zrezygnować. Praca to nie przymus.
    Możesz zrezygnować, ale z zachowaniem wymogów formalnych względem
    sposobu i terminu rozwiązania umowy.

    --
    Pitt

  • 3. Data: 2005-06-16 15:43:48
    Temat: Pierwsza praca lub praktyki
    Od: MarC0 <M...@p...com>

    Witam serdecznie grupe!

[...]

    Co robić? :
    1. Przyjąć ofertę z od firmy, a jak dostanę pozytywne potwierdzenie o
    firmy E, zrezygnować z firmy X. Firma X daje mi dowolność w rodzaju
    podpisanej umowy (umowa o pracę, umowa zlecenie).

    1.1 Jaką umowe wybrać?(umowa o pracę, umowa zlecenie)
    1.2 Czy mogę tak sobie po podjęciu pracy nagle zrezygnować z niej i
    przejść do drugie firmy.

    2. ... (może jakaś inna propozycja?).

    Dziękuję za wszelkią pomoc.

    Pozdrawiam grupę!