PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikaty SUN.

  • 1. Data: 2005-06-16 13:06:57
    Temat: Certyfikaty SUN.
    Od: Michal Bogdan <m...@N...axel.com.pl>

    jaka wartosc dla pracodowcow w Polsce i za granica przedstawiaja
    certyfikaty SUNa takie jak :

    SCJP,SCJCD,SCWCD,SCBCD,SCEA

    koncze studia na kierunku informatyki na politechnice i sie zastanawiam
    - czy nie przydalyby sie dodatkowo takie papiery...

  • 2. Data: 2005-06-16 20:54:48
    Temat: Re: Certyfikaty SUN.
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Michal Bogdan na pl.praca.dyskusje:
> [...]
    >
    > koncze studia na kierunku informatyki na politechnice i sie zastanawiam
    > - czy nie przydalyby sie dodatkowo takie papiery...

    To nie tak: certyfikacje mają dla pracodawcy sens w dwu wypadkach: gdy
    pokazują że coś w danym stopniu umiesz w danej dziedzinie i po to by
    mieć lepsze przebicie w dyskusjach z producentem (gdy pracodawca jest
    jakimś autoryzowanym partnerem -- przy czym często od niego posiadanie
    iluś inżynierów danego stopnia jest wymagane by utrzymać autoryzację na
    danym poziome).

    Co do Sun-a: nie wiem. Pracuję w Win32.
    I jako częśc pracodawcy :) wymagam.

    --
    Ziemek

  • 3. Data: 2005-06-17 11:02:27
    Od: "Michał S." <p...@o...pl>

    On Thu, 16 Jun 2005 15:06:57 +0200, Michal Bogdan wrote:

> [...]
    >
    > koncze studia na kierunku informatyki na politechnice i sie zastanawiam
    > - czy nie przydalyby sie dodatkowo takie papiery...

    Owszem przydałyby się. Generalnie wszystkie certyfikaty znanych marek
    podnoszą Twoje szanse.