PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 w ciazy

  • 1. Data: 2006-05-10 16:36:24
    Temat: L4 w ciazy
    Od: "ada" <c...@c...pl>

    Witam.
    Jestem w ciazy. Chcialabym pojsc na zwolnienie, ale mam problem.
    Nie wiem w jaki sposob bedzie naliczane moje wynagrodzenie na zwolnieniu.
    Moja pensja jest naliczana wedlug schematu: wynagrodzenie podstawowe +
    premia od obrotu. Czy bedac na zwolnieniu do konca ciazy bede otrzymywala
    tylko podstawe czy nalezy mi sie rowniez premia od odbrotu?
    Pozdrawiam
    Ada

  • 2. Data: 2006-05-11 07:23:28
    Temat: Re: L4 w ciazy
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    ada napisał(a):
    > Czy bedac na zwolnieniu do konca ciazy bede otrzymywala
    > tylko podstawe czy nalezy mi sie rowniez premia od odbrotu?

    A bedac na chorobowym przyczyniasz sie jakos do powstania obrotu?
    --
    m.

  • 3. Data: 2006-05-11 14:43:57
    Od: "bzyku" <a...@a...aa>

    > A bedac na chorobowym przyczyniasz sie jakos do powstania obrotu?
    > --
    > m.

    bedac na zwyklym l4 masz placone przeciez 80% no nie?

  • 4. Data: 2006-05-11 23:50:58
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "ada" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    otrzymywala
    > tylko podstawe czy nalezy mi sie rowniez premia od odbrotu?

    W czasie ciąży zasiłek chorobowy (wynagrodzenie chorobowe) wynosi 100%
    podstawy jego wymiaru.
    Wliczenie premii od obrotu do podstawy wymiaru zasiłku chorobowego
    zależy od zapisów w regulaminie wynagradzania.

    wa

  • 5. Data: 2006-05-12 13:45:35
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > premia od obrotu. Czy bedac na zwolnieniu do konca ciazy bede otrzymywala
    > tylko podstawe czy nalezy mi sie rowniez premia od odbrotu?
    > Pozdrawiam

    Będąc na L4 należy ci się w przypadku ciąży 100% średniej wypłat za jakiś
    tam okres wstecz. Do średniej wlicza się wszystkie uskładkowione (ozusowane)
    składniki wynagrodzenia jakie otrzymywałaś, a więc i prowizję, chyba że była
    wypłacana "na lewo".