PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji › Re: Kwestia... ja w kwestii ubioru
    From: motto <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kwestia... ja w kwestii ubioru
    Date: Sun, 05 Oct 2003 23:26:35 +0200

    Marsiuu wrote:

    > Wlasciwie 2 zdjecia - zamierzam dac samo popiersie,
    > zeby bylo widac twarz i drugie foto calej postaci - obydwa obowiazkowo w
    > garniturze, bialej koszuli itd.
    Zdjęcie wysyłam i jest to zdjęcie z dyplomu... Ja nawiąże jednak do czego
    innego. Zawsze jeździłem na rozmowy w garniturze za 3k. I jakoś nie
    przynosiło to rozwiązania, kiedy na rozmowę o pracę trafiłem przypadkiem,
    niewyspany, nieogolony z podkrążonymi i zaczerwienionymi oczami w okularach
    ochronych od monitora (zerówki dość harakterystyczne) z lekka ziewając,
    trzymając w jednym w ręku pakiet CD oraz anglojęzycznego manuala a w drugim
    hamburgera (dopełnieniem obrazu były: wygnieciona koszulka, jeansy,
    trampki) to pracę dostałem od razu. Padło jedno pytanie "Zna się Pan
    na...?". Powiedziałem, że tak (zresztą zgodnie z prawdą) i po 15 minutach
    miałem umowę w ręku. Żeby było zabawniej pojechałem dowiedzieć się tylko
    jakie mają wymagania (nie miałem przy sobie CV bo wracałem z nocnej
    posiadówki w caffe). Potem się dowiedzialem, iż w moim zawodzie im człowiek
    gorzej wygląda tym lepszy specjalista (co kolwiek by to miało znaczyć).
    Pozdrawiam

    ps. co do zdjęć to zadziwia mnie żądanie zdjęć przy stanowiskach które nie
    są w żaden sposób reprezentacyjne...

    --
    motto
    gg://384683/