PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji › Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
  • Data: 2003-10-06 12:41:20
    Temat: Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mer napisał:

    > Pamietajcie, że to pracodawca płaci wam a nie odwrotnie i za swoje
    > pieniadze może mieć chyba taki
    > kaprys jak przyjęcie człowieka, którego wygląd będzie mu po prostu odpowiadał.

    Ostatnio na innej grupie podyskutowałem sobie z obrońcą[czynią?]
    feminizmu i muszę stwierdzić, że takie wymaganie uprzedmiotawiają
    człowieka, więc są formą dyskryminacji ze względu na wygląd. ;)

    A osobiście - też rozumiem pracodawców - ale dziwienie się ich wymogom,
    jest po prostu ludzką oceną logiczności ich wyboru [czy "piękni" lepiej
    pracują?]. To, że ktoś zatrudnia kogoś, nie wyłącza go spod osądu
    logiczności jego zachowania [oceny, z odrobiną żadania egoistycznej
    "sprawiedliwości"/chowania się za plecami Onych - czyli - ja jestem
    brzydki i gruby --> brzydcy i grubi tez powinni mieć równo szanse].

    Flyer - brzydki i gruby ;)
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)